آموزش اینستاگرام برای کسب و کار 2020-07-12

مجموعه آموزش اینستاگرام برای کسب و کار + بازاریابی جامع و کاربردی فرادرس

شخصی را که می‌خواهید پست را با او به اشتراک بگذارید انتخاب کنید و سپس روی ارسال بزنید. لایو اینستاگرام ابزاری برای پخش زنده و تعامل مستقیم با مخاطبان است. کاربران می‌توانند در زمان واقعی به سوالات مخاطبان پاسخ داده یا تجربه‌ای شخصی‌تر از ارتباطات دیجیتال را رقم بزنند. این موضوع به‌خصوص برای کاربرانی که نیاز به صفحات تجاری دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

اینفلوئنسر مارکتینگ به معنی همکاری با افرادمشهور برای تبلیغات و فروش محصولات است. این روش از کارامدترین و تاثیرگذارترینروش‌های تبلیغاتی است که امروزه در تبلیغات دیجیتال بسیار مورد استفاده قرارمیگیرد. اگر نمی‌دانید چطور باید کاربران و پست‌های بالقوه برای تعامل کردن را بیابید، در واقع دارید بخش اعظمی از محتوای جذاب موجود در اینستاگرام را از دست می‌دهید. در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به شما یاد می‌دهیم که چطور به شکلی تمام عیار از قابلیت جستجو در وب‌سایت و اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنید. در غایی‌ترین حالت، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مثل هر شبکه دیگری است، اما با تمرکز فراوان بر المان‌های بصری. هر بار که اپلیکیشن را باز می‌کنید، یک فید اصلی به نمایش درمی‌آید که شامل آخرین پست‌های افرادی است که آن‌ها را فالو کرده‌اید.

برای یادگیری کامل و تصویری حتما وارد مقاله فوق شوید. کارآموزان شرکت کننده در این دوره با چهار نرم افزار قدرتمند شرکت ادوبی یعنی فتوشاپ، ایوستریتور، افترافکت و پریمیر پرو آشنا خواهند شد. پس از مشخص کردن محتوایی که می خواهید ایجاد کنید باید یک تقویم تهیه کنید و به آن پایبند باشید. مخاطبان شما از تنوع استقبال می کنند، دیدن یک چیز بارها و بارها خسته کننده است. و اگر پیروان خود را درگیر نمی کنید من تضمین می کنم که آنها زحمت بررسی بیشتر محصولات و خدماتی را که برای ارائه آنها به سختی کار می کنیدندارند. داشتن اطلاعات بیشتر و دکمه تماس سریع به نمای تجاری شما ظاهر حرفه ای تری می بخشد.

این دست از تعاملات قرار است توجه کاربران هدف را به شما جلب کنند. آن‌ها به احتمال فراوان و از سر کنجکاوی، نگاهی به پروفایل شما خواهند انداخت. اگر از آن‌چه که می‌بینند لذت ببرند (زیرا محتوای شما معرکه است و به خوبی آن‌ها را هدف قرار داده) شانس بالایی برای افزایش فالوئرهای خود خواهید داشت. با ویرایش هایلایت می‌توانید تصویر کاور را به تصویری شخصی‌سازی شده تغییر دهید یا در صورت نیاز، استوری‌های بیشتری به آن اضافه کنید. از آن‌جایی که هایلایت‌ها برای همیشه در پروفایل شما باقی می‌مانند، هر زمان که کاربرد خود را از دست بدهند نیز قادر به پاک کردن آن‌ها خواهید بود. بله، اینستاگرام فهرستی شامل تمام اکانت‌هایی که قبلا بلاک کرده‌اید فراهم می‌آورد.

به طوری که، نزدیک به 60 درصد کاربران اینستاگرام زیر 34 سال سن دارند و 18 درصد نیز بین 35 تا 44 سال هستند. با توجه به این آمار، کسب‌ و کار ها می ‌توانند از طریق اینستاگرام با نسل هزاره و نسل Z و دیگر گروه‌ های سنی به طور موثرتری ارتباط برقرار کرده و به بازاریابی بپردازند. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند.

برای این منظور تنها کافی است مراحل زیر را مو به مو دنبال کرده و طبق تصاویر گزینه های مربوطه را انتخاب کنید. به کمک اکانت های بیزینسی، به راحتی می توانید تبلیغات مختلفی ایجاد کرده و آن ها را برای مخاطبین هدف خود به نمایش بگذارید. ابزارهایی که برای انجام تبلیغات اینستاگرام در اکانت های بیزینسی قرار داده شده اند به شما کمک می کنند تا به مخاطبین جدید دسترسی پیدا کرده و در بهبود تعامل مخاطب با برند خود عملکرد موفقی داشته باشید. با ساخت پیج کاری در اینستاگرام این امکان برای شما فراهم می شود تا دکمه های تماس مانند تماس بگیرید، ایمیل بفرستید یا مسیریابی را به پروفایل خود اضافه کنید. این امر ارتباط مستقیم با مشتریان را برای شما ساده تر خواهد کرد. برای تغییر حساب به حالت تجاری، کافی است به تنظیمات بروید و از قسمت “حساب‌ها” گزینه “تغییر به حساب تجاری” را انتخاب کنید.

پیش از اینکه کار را آغاز کنیم، اطمینان حاصل نمایید که آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را روی آیفون یا موبایل اندرویدی خود نصب کرده‌اید. صفحه را به بالا بکشید. به این ترتیب گالری تصاویر موبایل شما درون اپلیکیشن اینستاگرام باز می‌شود.

روی Add بزنید تا قادر به افزودن هرکسی به آن لیست باشید و با نوار Search هم می‌توانید به جستجو برای شخصی خاص بپردازید. قابلیت Close Friends تنها روی اپلیکیشن رسمی اینستاگرام بر دو بستر موبایل iOS و اندروید در دسترس است و بنابراین نمی‌توانید از آن روی مرورگر وب استفاده کنید. برای مثال می‌توانید هنگام تماشای استوری یک نفر از آن اسکرین‌شات بگیرید و تصویر را درون یک استوری جدید آپلود کنید.

بله کاملا درسته! در این دوره مجازی، صفر تا صد اینستاگرام به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای آموزش داده می شود و می آموزید که چگونه ار اینستاگرام کسب درآمد کنید. اصولی که برای هر سازمانی و هر کسب و کاری و یا برای هر فردی که می خواهد از این شبکه اجتماعی درآمد کسب کند، مفید و کاربردی است.

زیرا اگر دنبال کننده های صفحه شما زیاد باشد و مخاطبان فعالی داشته باشید، بسیاری از صفحات دیگر از شما درخواست انجام تبلیغاتشان را می کنند. پس اگر استعداد و علاقه فعالیت در این حوضه را در خود می بینید ، همین الان هم یک پله جلو هستید. بی تردید بدون داشتن محتوای مناسب هیچ پیجی مخاطب جذب نمی‌کند و اطمینان داشته باشید کیفیت کار شما از هر تبلیغی قدرتمند تر است. در اولین مرحله آموزش اینستاگرام، هنگام ورود به اینستاگرام اولین چیزی که مشاهده می کنیم صفحه فید و یا خانه می باشد. اگر شما در اینستاگرام تازه وارد هستید و اکانت اینستاگرام خود را تازه ساخته اید اینستاگرام کسانی را که در دفترچه تلفن گوشی شما می باشد که اکانت اینستاگرام دارند را برای شما نمایش می دهد.

مبلغی که برای این دوره در نظر گرفته شده است، کمتر از دوره های مشابه است اما کیفیت این دوره در حد مطلوب و بالایی تهیه شده است. با سلام. ساعت پاسخگویی به تماس شما عزیزان در ایام تعطیلات از ساعت 8 صبح الی 9 شب می باشد.

در پروفایل هر کسی که می‌خواهید فالو کنید، روی Follow بزنید. برای یافتن دوستان فیسبوک روی Find کلیک کنید. برای ادامه روی Next بزنید. اینستاگرام کد تایید را از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌کند. کد را وارد کرده و Next را انتخاب کنید. نگاهی به گذشته داشته باشید و ببنید که آیا راه‌­هایی که به کار بردید موثر بودند یا خیر.

هنگامی که تصمیم به استفاده از قابلیت Instagram Live می‌گیرید، زمانی ویدیوی خود را مخابره کنید که فالوئرها بیشترین میزان فعالیت را در این شبکه اجتماعی دارند. حضور یافتن در Explore اتفاق خوبی است، زیرا نشان می‌دهد که دارید پاداش پست‌های با کیفیت خود را دریافت می‌کنید. بنابراین اگر یک نفر پست‌های شما را درون تب Explore خود ببیند و تصمیم به بررسی پروفایل شما بگیرد، شانسی برای به دست آوردن یک فالوئر جدید دارید. این بزرگ‌ترین و موفقیت‌آمیزترین رویکرد برای افزایش شمار فالوئرها به شکلی سریع و بهینه به حساب می‌آید. اگر کدی که وارد کرده‌اید صحیح باشید، تغییر رمز عبور با موفقیت به پایان رسیده و وارد حساب کاربری خود می‌شوید.

در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید یک رنگ ثابت به عنوان پس‌زمینه استوری خود تعبیه کنید، رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید یا از یک الگو و تصویر بهره ببرید. هر بار که اپلیکیشن اینستاگرام را باز می‌کنید، به صورت اتوماتیک وارد صفحه Home می‌شوید که آیکنی به شکل یک خانه در منوی پایینی دارد. صفحه هوم شما یک نام دیگر هم دارد و تحت عنوان «فید» شناخته می‌شوند. در اینجا است که می‌توانید میان پست‌ افراد و اکانت‌هایی که دنبال کرده‌اید اسکرول کنید. قابلیت Reels که اساسا برای رقابت با شبکه اجتماعی تیک‌تاک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی کوتاه و حداکثر ۱۵ ثانیه‌ای را ضبط و آپلود کنید.

وقتی از سلکشن مورد نظر خود راضی بودید، گزینه Next را بزنید. در نظر داشته باشید که بازه‌های زمانی بالا صرفا به بازه زمانی برتر انتشار پست در هر روز را نمایش می‌دهند و در واقع از این نگفته‌ایم که چه روزهایی برای انتشار پست بهتر هستند. در نهایت برای تایید کار، گزینه Yes, I'm Sure را بزنید. روی مرورگر کامپیوتر یا موبایل هوشمند خود به وب‌سایت اینستاگرام (+) بروید. وقتی لینک را برای شرکت‌کنندگان فرستادید، گزینه Join Room on Messenger را بزنید.

اینستاگرام به یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده که میلیاردها کاربر فعال روزانه از آن استفاده می‌کنند. برای کسب‌وکارها، اینستاگرام به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و برندسازی تبدیل شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، اینستاگرام نه تنها محلی برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهاست بلکه یک فضای بسیار مناسب برای رشد کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ محسوب می‌شود. در این فضا می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلف مانند پست‌ها، استوری‌ها و تبلیغات هدفمند، مخاطبان خود را جذب کرده و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید.

بنابراین ایجاد یک پروفایل جذاب و حرفه‌ای بسیار مهم است. این پروفایل باید نمایانگر هویت کسب‌وکار شما باشد و اطلاعات کافی درباره خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید را در اختیار مخاطب قرار دهد. در حساب تجاری، امکاناتی نظیر تبلیغات پولی، لینک به محصولات و امکان تحلیل دقیق رفتار کاربران به شما داده می‌شود که می‌تواند به بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی کمک کند. برای ارسال پست به شخص دیگری، روی هواپیمای کاغذی (Share) بزنید.

شبکه های اجتماعی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف در دنیای دیجیتالی امروزی هستند. در این بین، اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، جایگاه ویژه ای در دیجیتال مارکتینگ به خود اختصاص داده است. اینستاگرام با ارائه قابلیت تبلیغات پولی به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت کسب‌وکار خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. شما می‌توانید با تعیین بودجه و مخاطب هدف، تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید تا به دست افرادی برسد که به کسب‌وکار شما علاقه‌مند هستند.

اینستاگرام می تواند یک ابزار عالی برای کسب درآمد باشد، به شرطی که اصول آن را بلد باشید. مطمئنا خیلی از افراد و برندهای معروف به دنبال گرفتن این تیک آبی برای اکانت خود هستند تا با استفاده از آن بتوانند اعتماد مردم و مشتریان خود را جلب کنند. اگر شما بخواهید اکانت رسمی یک برند و یا یک خواننده و بازیگر مورد علاقه خودتان را در اینستاگرام پیدا کنید این کار با وجود فن پیچ ها و پیج های برندهای غیر اصل و تقلبی برای شما بسیار دشوار می باشد. در این قیمت از آموزش صفر تا صد اینستاگرام  سعی داریم نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. بنابراین تمام مراحل زیر را گام گام با ما انجام دهید.

حتما هنگام ورود به پیجاینستاگرام به این توجه کرده اید که بعضی از پیچ ها و صفحه های اینستاگرامی دارایتیک آبی می باشند. شاید در این مورد اطلاعاتی دارید و یا شاید اصلا در مورد آن بیخبر باشید. یکی از بهترین و سریع ترین روش های دانلود فیلم از اینستاگرام و البته عکس استفاده از سایت های فعال در این حوزه می باشند.تعدادی از وب سایت های معروف در این حوزه به شرح ذیل می باشد.

نام Highlight جدید را وارد کنید. روی دکمه های آبی افزودن ضربه بزنید. این بخش به شما این قابلیت را می دهد که پست مورد نظرتان را بتوانید در دیگر اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و توییتر منتشر کنید.

در اینفلوئنسر مارکتینگ فرد اینفلوئنسر با دریافت هزینه سعی بر تبلیغ، و با ویژگی تاثیرگذاری سعی در جلب رضایت برای خرید محصولات شما توسط مخاطبان خودش را دارد. اکانت شخصی اینستاگرام در انواع اکانت های اینستاگرام ، بیشتر برای کسانی مناسب است که فقط برای تفریح و سرگرمی از اینستاگرام استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید برخی اتفاقات را با دوستان صمیمی و آشنایانتان به اشتراک بگذارید، این نوع حساب کاربری اینستاگرام انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

در اینجا است که قابلیت Close Friend وارد میدان می‌شود و در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به آن می‌پردازیم. Repost for Instagram (+) ابزاری عالی برای کاربران اندرویدی است و Regrammer (+) هم انتخابی خوب برای کاربران iOS به حساب می‌آید. هر دو اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان عرضه شده‌اند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به وارد کردن اطلاعات خصوصی حساب کاربری اینستاگرام یا فیسبوک نیست. وقتی از نام کاربری یکی از دوستان با خبر هستید، بهترین نتیجه زمانی به دست می‌آید که آن نام کاربری را به صورت دقیق وارد کنید. جستجو برای کاربران با نام کوچک و بزرگ می‌تواند شکلی دشوار به خود بگیرد، زیرا هرکسی نام کامل خود را درون پروفایل اینستاگرام قرار نمی‌دهد. علاوه بر این بسته به اینکه نام مورد نظرتان چقدر محبوب است، ممکن است به انبوهی نتیجه شامل افرادی با نام‌های یکسان برسید.

ناگفته نماند که اینستاگرام از نظر شمار افراد قابل افزودن به لیست Close Friends، محدودیتی به وجود نیاورده است. یک کپشن بنویسید، افراد مرتبط را تگ کنید، لوکیشن را اضافه نمایید و انتخاب کنید که می‌خواهید ویدیو را در فیسبوک یا توییتر نیز به اشتراک بگذارید یا خیر. وقتی کار تمام شد، Share را بزنید.

برای کسانی که به دنبال منابع بدون هزینه هستند، آموزش اینستاگرام رایگان می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا با کمترین هزینه، از امکانات و ابزارهای آموزشی اینستاگرام بهره‌مند شوند. آموزش مخفی‌کردن لایک‌ها در اینستاگرام یکی از ویژگی‌های مفید این اپلیکیشن است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تعداد لایک‌های پست‌های خود را از دید دیگران پنهان کنند. این ویژگی می‌تواند در کاهش تأکید بر جنبه‌های رقابتی و فشارهای اجتماعی که گاهی از طریق تعداد لایک‌ها به وجود می‌آید، کمک کند. به‌ویژه برای کسانی که نمی‌خواهند تعداد لایک‌های پست‌هایشان مقایسه شود یا برای کسانی که تمایل دارند محتوایشان بر اساس کیفیت و ارزش آن ارزیابی شود نه بر اساس تعداد لایک‌ها، این امکان مفید است. با استفاده از امکانات متنوع اینستاگرام، کاربران می‌توانند اکانت خود را شخصی‌سازی نموده، به‌روزرسانی‌هایی مانند استوری‌ها یا لایو‌ها منتشر کرده و به شیوه‌ای جذاب، خود یا محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند.

آپدیت های این دوره بصورت دوره ای به محتوای دوره اضافه می شود. فایل های دوره را می توانید بلافاصله پس از خرید دوره، مشاهده و یا دانلود نمایید. در وهله بعدی مدیران و کارشناسان بازاریابی می توانند از این دوره بهره ببرند.

هر اتفاق جدیدی در این بخش به اطلاع شما خواهد رسید و برای مثال متوجه خواهید شد که آیا پیام‌تان دیده شده یا هنوز باز نشده است. با استفاده از گزینه جستجو در بالا می‌توانید به دنبال پیام‌های دریافتی از یک کاربر خاص یا کلمات کلیدی و جملات مشخص بگردید. روی آیکن Messenger بزنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام