استراتژی سئو برای محتوای متنی

CTR چیست؟ + 10 تکنیک اثبات‌شده برای افزایش نرخ کلیک تبلیغات شما

کلمات کلیدی متوسط، در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه، نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند و همچنان از میزان جستجوی نسبتاً بالایی برخوردارند. عباراتی مانند «توپ آدیداس»، «تبلت سامسونگ» و «لباس ارزان» نمونه‌هایی از این نوع کلمات هستند. البته بعضی متخصصان، معیار این دسته‌بندی را میزان جستجوی کلمات توسط کاربران در نظر می‌گیرند. خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر، با بهبود الگوریتم‌های موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کم‌رنگ‌تر شوند. همان‌طور که می‌بینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای کاربران بیشتر از سایر موتورهای جستجو شناخته شده هستند.

تغییر مسیر URLها روشی برای انتقال یک URL موجود به آدرس دیگری است که به‌طور موثر به بازدیدکنندگان و گوگل می‌گوید که یک صفحه در جای جدیدی قرار دارد. این قلاب‌ها می‌توانند در قالب سوالات جذاب، نقل‌قول‌های الهام‌بخش، یا حتی آماری شگفت‌انگیز ارائه شوند. شما باید بر اساس اهمیت زیرعنوان‌های خود، هدینگ‌ها را از ۲ تا ۶ مشخص کنید. البته معمولا هدینگ ها ۲ تا ۴ هستند و به هدینگ‌های دیگر نیاز نخواهید داشت. او ۲ سال است که به طور تخصصی وارد عرصه سئو شده از این طریق درآمدزایی می‌کند.

حالا که به انتهای مقاله رسیدیم و شما نکات مهم سئو محتوای متنی را آموختـه‌اید، باید به شما بگوییم سئو فقط سئو محتوای متنی نیست! مزیت دیگر استفاده از لینک‌های داخلی مرتبط این است که به بهبود ساختار سایت کمک می‌کند. با ایجاد یک شبکه از لینک‌های داخلی، می‌توانید مسیرهای واضح‌تری برای کاربران ایجاد کنید و به آن‌ها نشان دهید که چگونه می‌توانند به بهترین شکل از محتوای شما بهره ‌مند شوند. این کار به کاهش نرخ پرش و افزایش تعامل کاربران با سایت منجر می‌شود. ✅ برای سئو محتوای متنی سایت ما باید ابتدا کلمات کلیدی هر صفحه را مشخص کنیم.

پاراگراف‌نویسی در سئو محتوای متنی، اصول خاص خود را دارد؛ بنابراین، اگر موضوع یا ایدهٔ جدیدی داریم می‌توانیم هر ایده را در یک پاراگراف جدید توضیح دهیم. طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می‌کند محتوا را براساس نیازهای واقعی کاربر تولید کنید. این کار نه تنها به شما کمک می‌کند تا بفهمید کاربر شما دقیقاً چه می‌خواهد، بلکه تمرکز، بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد نیز گذاشتـه می‌شود. فکر کردن به محتوای خود به این روش به شما کمک خواهد کرد تا محتوا را به زبان و قالب مورد نیاز مخاطبان خود تولید کنید. شما می‌توانید از برچسب‌ها (تگ) در مقالات خود استفاده کنید و از آن‌ها سود ببرید.

کلمات متوسط در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه، رقابت کمتری دارند و شانس رتبه گرفتنشان در گوگل بیشتر است؛ بااین‌حال، ممکن است هدف جستجوی کاربران همچنان کاملاً مشخص نباشد. با این حال، این نوع کلمات بسیار رقابتی‌اند و برای دستیابی به رتبه‌های بالا در نتایج جستجو، معمولاً نیاز به صرف هزینه قابل‌توجهی دارند. علاوه بر این، هدف جستجو در این عبارات به‌وضوح مشخص نیست؛ به‌عنوان مثال، ممکن است فردی با جستجوی «لپ‌تاپ» قصد خرید داشته باشد، درحالی‌که شخص دیگری به‌دنبال اخبار جدیدترین مدل‌های لپ‌تاپ باشد. برخی از افراد عبارات بی‌ربطی را برای اینکار در نظر می‌گیرند، اما لازم به ذکر است که سرچ‌ها همواره مشابه کلمات شما نخواهند بود. بنابراین باید برای بخشی از کلمات کلیدی، از کلمه‌های اصلی استفاده کنید؛ اما لازم به ذکر است که اکتفا به این واژه‌ها کافی نیست! بلکه بهتر است که از عبارات مرتبط به محتوا هم برای کلمات کلیدی استفاده کنید.

باید ببینی چه موضوعاتی توی حوزه کاریت کمتر پوشش داده شدن یا به چه سوالاتی کمتر جواب داده شده. اینجوری می‌تونی محتوایی تولید کنی که ارزش اضافه کنه و نیازهای مخاطبان رو برآورده کنه. استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی می‌تونه باعث موفقیت محتوا بشه، اما زیاده‌روی در این کار نتیجه برعکسی داره. پس بهتره با دقت و مهارت این کار رو انجام بدی تا هم خواننده‌ها راضی باشن و هم موتورهای جستجو. ✅ استراتژی محتوا سندی است که ما در آن برای تولید، توزیع و مدیریت محتوای سایتمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

تولید محتوای متنی یکی از مهم‌ترین انواع محتوا برای ارتباط با مخاطبان و تبلیغ کسب و کار است. تولید محتوا باید به نحوی انجام شود که برای مخاطب جذاب باشد تا زمان بیشتری را در سایت سپری کند. عناصری مثل عنوان‌ها، تصاویر، تگ عنوان (title tag)، توضیحات متا (meta description) و متن اصلی رو بهینه سازی کن. به سئوی آن‌صفحه (on-page SEO) یعنی همون چیزی که تو صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) دیده می‌شه، اهمیت بده. این کار باعث افزایش ترافیک وب‌سایتت و گرفتن رتبه‌ی بالاتر تو گوگل می‌شه.

کلمات کلیدی چه کلماتی هستند؟ هنگامی‌که در اینترنت به دنبال اطلاعاتی درباره یک مطلب هستید، آن را با چه کلمات... خدمات سئو مشهد که سایت شما را برای کسب نتایج برتر گوگل بهینه می کنیم. تقویم محتوا را تهیه کرده‌اید و به طور دقیق می دانید که برای چه کسانی تولید محتوا انجام می دهید. هر ستون را مرحله ای از تولید محتوا فرض کنید و همه نویسنده ها و ویراستارها به یک برد اختصاص دهید. در بخش آگاهی محتواهایی قرار می گیرند که در بالاترین سطح قیف محتوا هستند. در واقع این محتواها برای کسانی است که هیچ آگاهی و اطلاعی از کسب و کار شما ندارند و این محتواها هستند که آنها را به صفحه شما می کشاند.

فرایند سئو دارای مراحلی است که این مراحل را در حالت کلی می توان به سه قسمت سئو داخلی، سئو فنی و سئو خارجی تقسیم بندی کرد. تولید محتوای همیشه سبز می‌تونه تاثیر خیلی خوبی روی استراتژی سئوی شما داشته باشه. این نوع محتوا به به‌روزرسانی کمتری نسبت به محتواهای ترند روز نیاز داره و می‌تونه برای کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، رتبه خوبی بگیره. این روزها بسیاری از متخصصین بازاریابی آنلاین، راز جاودانگی یک برند را در محتوای سئوشدۀ آن می‌دانند. محتوای جذاب و گوگل‌پسند شما می‌تواند ارزش‌ها و رسالت شغلی‌تان را به مخاطبان معرفی کند، هویت برند شما را در ذهن آن‌ها تثبیت کند و آگاهی از نام و نشان کسب‌وکارتان را در میان مخاطبان افزایش دهد.

غلط‌های املایی و دستوری رو اصلاح کن و یه متن روان و خوش‌خوان بنویس. حالا دیگه یه تحقیق کامل و بی‌نقص داری که می‌تونی با افتخار ارائه بدی! ✅ کلمه کلیدی، همان عبارتی است که افراد برای رسیدن به جواب سوالات خود، در موتورهای جستجو وارد می‌کنند. ما به تمام عبارتی در گوگل جستجو می‌شود، کلمه کلیدی می‌گوییم؛ حتی اگر یک جمله را در گوگل جستجو کند. از طرفی وجود سوشال سیگنال یا ترافیک مستقیم از شبکه‌های اجتماعی سبب می‌شود تا شما نزد گوگل معتبرتر شناخته شوید و به این واسطه صفحه شما رتبه بهتری را کسب خواهد کرد.

تولید محتوای با کیفیت بالا نه تنها به جذب و حفظ مخاطبان کمک می‌کند، بلکه اعتبار و جایگاه تو را در دنیای دیجیتال افزایش می‌دهد. اگه بتونی اطلاعات مفیدی ارائه بدی که نیازهای مخاطبان رو برطرف کنه، موفق شدی. پس بهتره با دقت و هوشمندی ازشون استفاده کنی تا هم مخاطبان راضی باشن و هم موتورهای جستجو محتوای تو رو بیشتر بپسندن و تولید محتوای بهینه داشته باشی. آیا نوشتن یک محتوای باکیفیت و کاربردی برای موفقیت در تولید محتوا کفایت می‌کند؟ به‌ هیچ‌ وجه! ما باید محتوای خودمان را تبلیغ کنیم و سعی کنیم برای آن لینک کسب کنیم تا در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده شود. لینک سازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو است.

هنگام استفاده از محتوای چندرسانه‌ای، حتماً تگ‌های ALT و توضیحات متنی مرتبط را اضافه کنید تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای شما را بهتر شناسایی و ایندکس کنند. همچنین، بهینه‌سازی اندازه و فرمت فایل‌های چندرسانه‌ای برای کاهش زمان بارگذاری ضروری است. با بهره‌گیری از محتوای چندرسانه‌ای در صفحات خود، می‌توانید نرخ تعامل کاربران را افزایش داده، نرخ پرش را کاهش دهید و در نهایت، رتبه‌بندی سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید. بهینه‌ سازی URL یکی از عوامل مهم در سئو است که می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی صفحات شما در موتورهای جستجو کمک کند. یک URL بهینه باید کوتاه، توصیفی و شامل کلمات کلیدی مرتبط با محتوای صفحه باشد.

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم محتواهای خود را برای بازدهی بهتر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتواهای جامع اگر به اندازه و واقعا کامل باشند، قطعا کاربر پسندتر هستند. اما اگر به قصد نوشتن محتوای جامع با تعداد کلمات بیشتر، سعی کنید بی فایده شاخ و برگ‌هایی را به محتوا اضافه کنید، در ین صورت شما در راضی نگه داشتن کاربر و در راستای آن کسب رتبه در گوگل موفق نخواهید بود. پس محتواهای جامع را صرفا برای نوشتن موضوعاتی که گنجایش دارند در نظر بگیرید. بررسی رقبا کمک‌تان می‌کند راحت‌تر سر از کار گوگل در رتبه‌بندی سایت‌ها در بیاورید و با الگو گرفتن از آن‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت‌شان، استراتژی‌های سئو موثرتری برای سایت خودتان بچینید. با الگو گرفتن از این موارد و رعایت استراتژی‌های ذکر شده، می‌توانید بازاریابی کسب‌وکارتان را بهینه‌سازی کنید و موجب افزایش نرخ کلیک تبلیغات‌تان شوید.

سئو محتوا (Content SEO) به مجموعه‌ای از روش‌ها و استراتژی‌ها گفتـه می‌شود که برای بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت‌ها به منظور جذب موتورهای جستجو و افزایش رتبه آن‌ها در نتایج جستجو انجام می‌شود. هدف اصلی سئو محتوای سایت این است که محتوای یک صفحه به گونه‌ای بهینه‌سازی شود که هم برای کاربران جذاب و ارزشمند باشد و هم برای موتورهای جستجو قابل فهم و تحلیل باشد. ما باید چه‌ کارهایی را انجام دهیم تا بهینه سازی محتوا به‌درستی انجام شود؟ در این بخش می‌خواهیم به بیان نکات سئو محتوای متنی و اصول تولید محتوای سئو شده بپردازیم. یک محتوای سئو شده ویژگی‌هایی دارد که در زیر آن‌ها را ذکر کرده‌ایم. برای مشاهده نقش راه یادگیری سئو پیشنهاد می کنیم صفحه آموزش نوشتن محتوای سئو شده را مطالعه کنید.

اگر کنجکاوید بدانید چک لیست سئو داخلی چیست می توانید به این صفحه سر بزنید. لحن محتوا رابطه مستقیمی با سن، جنسیت، شغل، محل زندگی، میزان درآمد و تحصیلات، ویژگی‌های شخصی و علایق مخاطبان هدف دارد. در ادامه مثالی از نحوه شناسایی پرسونای مخاطبان و چگونگی کسب اطلاعات، بیان شده است. برای تحلیل رقبا، می‌توانید از ابزارهای سئو مثل semrush و ahref کمک بگیرید؛ منتهی این ابزارها پولی هستند و باید برای استفاده، اشتراک‌شان را تهیه کنید که البته به نظر من ارزش هزینه کردن را دارد. برای اینکه نه خودتان، نه اعضای تیم‌تان گیج و سردرگم نشوید، بهترین کار این است که هدف‌تان را در قالب و چارچوب اسمارت (SMART) تعریف کنید.

به طور کلی، کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا اما رقابت کم، بهینه ترین کلمات برای رتبه بندی در نظر گرفته می شوند. ابزارهای ذکر شده در بالا می توانند در کشف چنین کلمات کلیدی و نوشتن محتوای متنی سئو شده به شما کمک کنند. در هنگام بحث درباره سئو محتوا، درک اینکه تنها بهینه سازی محتوای مقابلمان کافی نیست، بسیار مهم می باشد. رقابت در این حیطه بسیار سنگین بوده و اگر خواهان کسب رتبه های خوب در بین رقبای خود هستید، نیاز به بازاریابی محتوای بسیار قدرتمندی دارید. این فرآیند شامل شناسایی کلماتی است که کاربران در موتورهای جستجو وارد می‌کنند.

هر یک از این نقش‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با بهره‌گیری از قدرت سوشال سیگنال برای تاثیر مثبت بر روی سئو و بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) خود استفاده کنند. در این مقاله از بخش آموزش سئو، به بررسی دقیق تأثیر سوشال سیگنال بر سئو (SEO) پرداخته و راه‌های بهره‌برداری از آن را تحلیل خواهیم کرد. بهتر است کلمه کلیدی اصلی را در ابتدای آن بیاورید تا سریعاً موضوع صفحه مشخص شود. این نکته در عنوان سئو (متا تایتل) هم مهم است و می‌تواند باعث جذب کلیک‌های بیشتر شود. Semrush یکی از قدرتمندترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است که امکانات گسترده‌ای برای سئو و بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد. با این ابزار می‌توانید به‌راحتی کلمات کلیدی جدید کشف کنید، استراتژی رقبا را بررسی کنید و عملکرد محتوای خود را در موتورهای جستجو بسنجید.

برای تولید یک محتوا و انتشار آن باید کلی زمان گذاشت و بعد از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل به کاربران، به بیشتر دیده شدن آن کمک کرد. البته اگر محتوای شما به دیسکاور گوگل راه پیدا کند، در مدت زمان کم، ورودی زیادی تجربه می کنید و ترافیک سایتتان افزایش خواهد داشت. با استفاده از خود پیشنهادات گوگل و تحلیل رقبا نیز میتوانید کلمات کلیدی مناسب و پولسازی را پیدا کنید و برای آن ها محتوایی با رعایت اصول سئوی محتوا بسازید که برای سایت شما ترافیک به ارمغان می آورند. کلمات کلیدی همچنان به عنوان یک اصل طلایی سئوی محتوا محسوب می شوند. همانطور که قبلا گفتیم گوگل همچنان یک الگوریتم کامپیوتری است و باید برای رتبه بندی به اصولی تکیه کند که کلمات کلیدی یکی از آن ها هستند.

پیوند‌هایی که از خارج از سایت به وجود می‌آید و در سایر نقاط اینترنت با سایت مذکور ارتباط حاصل می‌کند، به سئو خارجی نسبت داده می‌شود. حتی بک لینک‌هایی که یک سایت از منابع معتبر دارد هم به الگوریتم موتورهای جستجو در جهت رتبه بندی سایت‌ کمک می‌کند. این مرحله به شما کمک بسیاری می کند تا پتانسیل کلمات کلیدی بالقوه سایت خود را ارزیابی کنید. محتوای سایت شما در کدام کلمه کلیدی دارای ضعف است و نیازمند انرژی مضاعف در آن زمینه می باشد. برای نوشتن عنوان‌های جذب‌کننده، از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید، عنوان‌های خود را برای ایجاد کنجکاوی جذاب کنید، و سعی کنید تا حد امکان مختصر و گویا بنویسید. ابتدا بررسی کردید که چه کلمات کلیدی بازدیدکنندگان را به وب‌سایت شما جذب می‌کنند.

این لینک‌ها به عنوان بک‌لینک‌های طبیعی شناخته می‌شوند و به بهبود اعتبار دامنه سایت کمک می‌کنند. همچنین، با اتصال Semrush به Google Analytics می‌توانید داده‌های پنهان‌شده (Not Provided) را شناسایی کرده و دید بهتری نسبت به کلمات کلیدی ارزشمند خود داشته باشید. این ابزار یک همراه کامل برای برنامه‌ریزی استراتژی سئو و تولید محتوای هدفمند است. کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، می‌تواند هم‌زمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد. در زمان بارگذاری محتواها خود منظم باشید و سعی کنید در زمان‌های مشخصی در طول ماه یا هفته، وبلاگ بنویسید.

از این رو توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده تا به وسیله آن بتوانند فرایندهای کسب و کاری خود را با رشد روبه‌رو سازند. با در نظر گرفتن حرکت تجارت به سمت بازار آنلاین و دیجیتال، استراتژی سئو، بیشتر از هر زمان دیگری مطرح می‌شود تا بتواند به اهداف بازاریابی افراد کمک کند. برای بهبود تجربه کاربری، می‌توانید از طراحی بصری جذاب، ساختار منطقی و خوانا، استفاده از جملات و پاراگراف‌های کوتاه و ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند بهره ببرید. همچنین، بارگذاری سریع صفحات و بهینه‌سازی برای تلفن‌های همراه اهمیت دارد. تمامی ابزارهایی که تابه‌حال توسط انسان ساخته شده است، برای تسریع امور و راحت‌تر شدن فعالیت‌ها بوده و ابزارهایی تولید محتوای متنی از این غائله مستثنی نیست. برای تولید محتوای متنی ابزارهای متنوعی بر اساس نیاز متخصص ساخته و طراحی شده است تا کمک کند نگارش محتوا متنی راحت‌تر شود که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه‌های قدرتمند برای هزینه کردن بی‌فایده‌ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. آنچه در پاسخ به این سوال مشخص می‌شود، بیشتر نشان‌دهنده‌ی آگاهی کاربران از برندها است. جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است (منبع). کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت. امروزه به سبب شهرت و محبوبیتی که فعالیت‌های سایتی و اینترنتی پیدا کرده‌اند، مدیریت پروژه سئو به یک مسئله حائز...

این کار نه تنها به افزایش اعتبار و ارزش محتوای شما کمک می‌کند، بلکه کاربران نیز از اطلاعات به‌روز و دقیق بهره‌مند می‌شوند. همچنین، به‌روزرسانی منظم محتوا می‌تواند باعث افزایش تعامل کاربران و کاهش نرخ پرش (Bounce Rate) شود. با توجه به تغییرات مداوم در الگوریتم‌های موتورهای جستجو و نیازهای کاربران، به‌روزرسانی مستمر محتوا یک استراتژی کلیدی برای حفظ و بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو است. سوشال سیگنال‌ به طور خلاصه به تعاملات و فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود که می‌تواند تأثیر زیادی بر رتبه‌بندی سایت‌ها در موتورهای جستجو داشته باشد. در نتیجه، تقویت حضور در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد تعامل بیشتر می‌تواند موجب بهبود جایگاه سایت در نتایج جستجو شود. با رعایت این 12 قدم برای بهبود سئو محتوا، می‌توانید به طور قابل توجهی رتبه‌بندی سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کنید.

از اصطلاحات، جناس (کلمات همجنس) و ارجاعات فرهنگی خودداری کنید زیرا این موارد ممکن است توسط مخاطبین و موتورهای جستجو به اشتباه تفسیر شوند. آخرین چیزی که می توانید از رقبای خود قرض بگیرید و استفاده درست کنید، کلمات کلیدی است که آنها در محتوای خود استفاده کرده اند ولی شما از آنها در نوشته های خود استفاده نکرده اید. اما اگرچه تطبیق کلمات کلیدی به صورت دقیق، امروزه به اندازه گذشته مهم نیستند، ولی شما هنوز هم باید از برخی از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که گوگل می داند محتوای شما در چه موردی است. برای رسیدن به این هدف، ابتدا از زوایایی که رقبا موضوع را پوشش داده اند، شما نیز پوشش دهید و سپس چند زاویه جدید به موضوع خود اضافه کنید و آن را کامل تر از بقیه رقبا بنویسید. سپس عناوین مشابه را حذف می‌کنم، سرفصل‌هایی که باقی‌مانده را بصورت منطقی مرتب می‌کنم و با این روش یک طرح کلی محتوایی آماده میکنم که شامل تمام نکات است. برای آسنایی بیشتر با بازار کار و قیمت ها هم میتوانید مقاله ما را در رابطه با هزینه تولید محتوا متنی مطالعه بفرمایید.

بسته به نوع محتوا می توانید داده های ساختار یافته مرتبطی را برای توصیف هر چه بهتر آن استفاده نمایید. اسکیماهای متنوعی برای مطالب، ویدئوها، پادکست ها، محصولات، دستور تهیه غذا، نقدها و دیگر انواع محتوا وجود دارد. حالا که فهمیدی مشتری‌هات کی هستن و چطور تصمیم میگیرن، باید برای هر مرحله از سفرشون، محتواهایی بسازی که مشکل اون مرحله رو حل کنه. هدف این محتواها اینه که به مشتری اونقدر اطلاعات و اطمینان بده که با خیال راحت بره مرحله بعدی و تو پروسه خرید پیشرفت کنه. ایده های محتوا می‌تونن از جاهای مختلف بیان، مثلا از خود تیم تولید محتوا، مشتری‌ها، بخش‌های دیگه شرکت، ترندهای روز صنعت، یا هرچیزی که به ذهنتون می‌رسه. حالا که تقویمتون رو درست کردین، وقتشه که روند تولید محتواتون رو مشخص کنین.

اگر کلمه کلیدی مناسب بود، استفاده کنیم و اگر نه، نیازی به استفاده از آن نیست. احتمالاً اگر در زمینه سئو و بهینه‌سازی مبتدی هستید، اهمیت استفاده از کلمات کلیدی را شنیده‌اید و می‌دانید که چقدر مهم است. احتمالاً تا اینجای مقاله این سؤال را از خود پرسیده‌اید که در سئو محتوای متنی خود از هر کلیدواژه، چند بار می‌توانیم استفاده کنیم. برای پاسخ به این سوال لازم است تا با مفهوم چگالی کلیدواژه‌ها آشنا شویم. اولین نیاز برای کپی رایتینگ با کیفیت بالا، نوشتن محتوای اورجینال است.

نقشه برداری محتوا بهت کمک میکنه تا به جای اینکه بری سراغ محتواهای تکراری، جای خالی محتواهای قبلی رو پر کنی و با رسوندن محتوای مناسب به مشتری‌های درست، ترافیک باکیفیت بگیری. از این که ترافیک ارگانیک وبسایت رو بالا میبره تا اینکه محتوای با‌ربط‌تر و هدفمندتری برای مخاطب درست میشه. ایجاد یه ساختار برای اندازه‌گیری محتوا بهتون کمک می‌کنه تا مطمئن بشین به اهداف موردنظرتون می‌رسین و تاثیر ترکیب سئو با استراتژی محتواتون رو روی ترافیک ارگانیکتون مشخص کنین. اندازه‌گیری برای هر برندی بر اساس اهداف، ابزارها و ذی‌نفعانش متفاوت خواهد بود. همراه با تحقیق کلمات کلیدی، شما همچنین باید تجزیه و تحلیل رقابتی انجام بدید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/