10 کیک خوشمزه که بسیار مشهور هستند

اگر جزو کسانی هستید که عاشق پختن کیک‌های رنگارنگ و خوشمزه هستید، تنها نیستید. این روزها خریدن کیک از شیری

توسط مدیر سایت در 2 آبان 1402

اگر جزو کسانی هستید که عاشق پختن کیک‌های رنگارنگ و خوشمزه هستید، تنها نیستید. این روزها خریدن کیک از شیرینی فروشی‌ها خیلی راحت‌تر از پختن آن است، اما لذتی که در پختن و آماده کردن کیک وجود دارد را نمی‌توان با هیچ چیز عوض کرد. کیک‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد جزو کیک‌هایی هستند که هم طرز تهیه آنها آسان است و هم جزو مشهورترین کیک‌ها محسوب می‌شوند.

10 کیک خوشمزه دنیا

بیشتر کیک‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد برای کیک تولد مناسب هستند. همچنین می‌توانید این کیک‌ها را برای طرز تهیه کیک ساده برای مهمانی نیز انتخاب کنید.

کیک شکلاتی

کیک شکلاتی یکی از محبوب‌ترین کیک‌های دنیا است که تقریباً همه طرفدار آن هستند. این کیک را می‌توانید با گاناش شکلاتی تزیین کنید که یکی از مشهورترین روش‌های لذت بردن از این کیک خوشمزه است.

 

کیک رد ولوت

دومین کیکی که می‌خواهیم به عنوان محبوب‌ترین کیک دنیا به شما معرفی کنیم، کیک رد ولوت است. کمی کاکائو، باترمیلک و سرکه این کیک را تبدیل به یکی از خوشمزه‌ترین کیک‌ها کرده است. کیک رد ولوت نوعی کیک مخملی نیز محسوب می‌شود که از کیک‌های مشهور دنیا است.

 

کیک وانیلی  

اگر به‌دنبال کیکی هستید که طعم آن مورد پسند همه باشد، پس کیک وانیلی را انتخاب کنید. طرز تهیه کیک وانیلی بسیار راحت است و ‌می‌توانید طعم‌های دیگر را هم به آن اضافه کنید.

 کیک پنیری  

کیک پنیری یکی از پرخامه‌ای‌ترین و خوشمزه‌ترین کیک‌های دنیا محسوب می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند از طعم چیز کیک نیویورکی بگذرد. کیک پنیری را می‌توانید با انواع طعم‌ها تهیه کنید.

 

کیک بلک فارست

اگر بخواهیم کیک بلک فارست را معرفی کنیم باید بگوییم که طعم این کیک یکی از همان طعم‌هایی است که بسیاری از افراد طعم آن را می‌پسندند. این کیک از یک لایه خامه فرم گرفته و گیلاس‌های ترش تهیه می‌شود.

 

کیک لیمویی

کیک ساده با طعم لیمو برای کسانی که عاشق مزه لیموی تازه هستند عالی است. این کیک را می‌توانید با فوندانت نیز تزیین کنید.

 

کیک آناناسی برگردان

در تایوان وقتی در خانواده‌ای نوزادی به دنیا می‌آید، برای جشن کیک آناناسی برگردان می‌پزند. همچنین در بسیاری از مهمانی‌ها از این کیک استفاده می‌کنند. طعم این کیک بسیار فوق‌العاده است.

 

کیک فان فتی  

طرز تهیه این کیک بسیار راحت است. این کیک را می‌توانید برای مراسم تولد و یا مراسم‌های ساده مهمانی انتخاب کنید.

 

کیک موز

یکی از سالم‌ترین کیک‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید، کیک موز است که طعم فوق‌العاده موز در آن حس می‌شود. موز باعث می‌شود بافت این کیک مرطوب باشد.

 

کیک قهوه  

قهوه جزو پرطرفدارترین نوشیدنی‌های دنیا محسوب می‌شود. اگر عاشق طعم قهوه هم باشید که مطمئناً از طعم این کیک بسیار لذت خواهید برد. کیک قهوه بسیار مشهور است و در طعم‌های مختلف تهیه می‌شود مانند موکا.

 

کلام آخر

دنیای کیک گنجینه‌ای از لذت‌های لذیذ دنیا است که هر کدام طعم، بافت و تاریخچه جداگانه‌ای دارند. طرز تهیه همه کیک‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم بسیار راحت است و با کمی دقت خودتان به راحتی می‌توانید این کیک‌ها را در خانه تهیه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن