چیپس میوه را میتوان بهعنوان یک بین وعده مغذی و جایگزین خوراکیها و تنقلات مضر به کارگیری کرد. فراروـ میوه خشک یا این که چیپس میوه یکی از تنقلات زیاد خوشمزه و مقوی است که معمولاً در شبهای بلند زمستان مصرف میشود و طرفداران متعددی دارد. همینطور زمانی آلو تبدیل به آلوبخارا می گردد یا این که تمشک خشک میشود. و همینطور حاوی مقادیر زیادی پتاسیم و آهن نیز هست. این میوهها روی سوخت و ساز بدن مؤثر بوده و جلوی فقر آهن را میگیرند. مصرف گلابی خشک به شما سفارش می شود چرا که میتواند این ویتامین را به جهت بدن تامین کند و از مشکلات احتمالی مربوط به استخوان ها نیز پیشگیری کند. ولی هنگامی سریعاً به انرژی متعددی نیاز دارید با مصرف حجم مقداری از میوه خشک شیرین آن را به دست میآورید. تکه های هندوانه فارغ از آب از آن خوراکی های زیاد جالب و خوشمزه است. آلو بخارا فارغ از هسته 250 گرمی آيزادفود، آلو بخارا حاوی ویتامین C، کربوهیدرات و فیبر است. همین پودر در روزهای سرد زمستانی و موقعی که معجونی می خواهید تا روزهای بدون‌نور را کلیدی آن بگذرانید، دوچندان خوب است. چنانچه می خواهید از شر گوگرد درون میوه های خشک سهل وآسان بشوید، بهتر می باشد یاد بگیرید که چطور میوه های آیتم عشق خودتان را اصلی آفتاب، فر یا خشک کن خشک کنید. بهتر میباشد میوههای کم آبی را گزینش کنید که به جای رنگ روشن و درخشان، قهوهای یا خاکستری رنگاند. پس از فراهم شدن و سرد شدن لواشک، آن را حیاتی قیچی آشپزخانه به شکلهای موردنظر ببُرید. به جهت دوری از توده شدن (لوله شدن) میوه ها در حین خشک شدن، یک توری گرد اختصاصی پیتزا یا یک لاینر سیلیکونی بر روی آنها قرار دهید. برای این که سیب و گلابی هایتان قهوه ای نشوند، آنها را در آبلیموی جدید یا محلول ویتامین سی غوطه ور کنید. رتبه فرها مهم نیز یکسان نیستند، پس به جهت اینکه یاد بگیرید چگونه میوه ها را خشک کنید بایستی چندین بار امتحان و نادرست انجام بدهید تا قلق کار دستتان بیاید. ضمن اینکه کوله ی بچه ها در فصل مدارس خالی از میوه نمی ماند. می توانید از توری های مخصوص پیتزا نیز به کارگیری کنید. این که یاد گرفتید به چه صورت خودتان میوه خشک شده صحیح کنید، می توانید هر وقت که خواستید کمی از میوه هایتان را خشک کنید. در حالا حاضر انواع متفاوتی از همین نوع محصولات در بازار موجود هستند که تعیین هر یک از آن ها امری کاملا سلیقه ای می باشد. به میوه هایی که در بیرون از خانه (در صنعت یا این که فروشگاه ها) خشک می شوند، ماده ای بنام اکسید سولفور برای تثبیت رنگ میوه بیشتر می کنند که می تواند سبب بروز آسم در اشخاص حیاتی به آن شود. همین روز ها میتوانید به راحتی خودتان در خانه، میوه گزینه لحاظ خود را خشک کنید و یا این که حتی خرید کردن اینترنتی میوه میوه خشک یخ خشک انجام دهید. درمورد خرید کردن محصولات خشک شده میوه باید از سلامت میوهها و پروسه خشککردن آنان مطمئن باشید.صنایع غذایی موژان با سالها تجربه به بهترین شکل ممکن، گونه های میوهها را اصلی روشی استاندارد و بهداشتی خشک میکند. همه میوه ها را خوب بشویید و آنها را به قطعات معادل تقسیم نمایید تا تمامی حتیالامکان به طور یکدست خشک بشوند. زیرا خیلی سهل وآسان و به طور ناگهانی کالری متعددی اخذ خواهید کرد. فیبر میوه خشک علاوهبر کمک به لاغر کردن، به طور عمومی برای تندرست رودهها بهویژه روده پهناور خیلی اثرگذار است. لذا برای داشتن بدنی سالم و نیرومند، مدام به میزان به اندازه میوه نو و خشک بخورید. آناناس با ترکیبات ضدالتهاب و سرشار از ویتامین سی است، پس یکی از از تنقلات خوب هست که بهتر است برای مواردی که احساس خستگی میکنید در دسترستان باشد. ولی جریان هوا از درجه حرارت مهمتر است. ولی قبل از آن می بایست دقت داشت که فروش میوه خشک فله و بستهبندی امری هست که باید قبل از ایجاد برنامهریزی شود؛ بهطوریکه مطمئن باشیم بازار یا این که بازارهایی وجود دارند که کالا را پس از ساخت از ما خریداری کنند؛ و ابعاد حساس بحثهایی نظیر فروش سوله میوه خشککنی یا این که کارخانه مواجه نشویم. ۴- دمای خشک کن را بر روی 135 جايگاه فارنهایت (60 رتبه سانتیگراد) تنظیم کنید و 24 ساعت یا این که بیشتر شکیبایی کنید تا میوه ها خشک بشوند. یادتان باشد بر روی میوه ها را حساس پارچه رشته رشته یا این که توری بپوشانید تا مگس، زنبور و حشرات دیگر بر روی آنها ننشینند. سایر میوه هایی که می توان آن‌ها را خشک کرد شامل: سیب، زردآلو، موز، توت، کیوی، انجیر، انبه، هلو، گلابی، آناناس، توت فرنگی، گوجه فرنگی و خرمالو است.

ایندکسر