[ad_1]

علی زیدی یک روز صبح در فروشگاه خود در دو بلوک مرکز تجارت جهانی گفت: “این یک مبارزه برای بقا است.” و با افزایش موارد ویروس کرونا و نزدیک شدن به زمستان ، به طور معمول انباشت یک فصل شلوغ تعطیلات به جای “روز به روز بدتر و بدتر می شود”.

وی گفت ، قبل از همه گیری ، فروشگاه هدایای او در برادوی معمولاً روزانه صدها مشتری داشت – گردشگران زیادی ، اما همچنین کارمندان دفاتر محلی که به دنبال دستکش ، شارژر تلفن همراه یا سایر موارد کاربردی بودند. زیدی گفت ، اکنون ، با تعداد کمی بازدید کننده از شهر و بسیاری از افراد محلی که هنوز از خانه کار می کنند ، می تواند 25 تا 50 نفر را به فروش برساند و 300 دلار یا کمتر فروش کند ، که این بخش کوچکی از تجارت معمول است. یک فروشگاه سوغاتی در مرکز شهر منهتن.

پس از بیش از سه ماه از تعطیلی شهر پس از تعطیلی فروشگاه های خرده فروشی ناچیز شهر در ماه مارس ، زیدی می گوید که او از تمام پس انداز تجارت استفاده کرده است تا ضمن استراحت از صاحبخانه خود و کارمندان خود را تا حد ممکن کوچک نگه دارد. فقط او و سه خویشاوند. وی گفت ، هنوز هم هنگام سفارش کالاهای کریسمس باید به شدت کاهش یابد.

زیدی گفت: “ای كاش می توانستم چیزهای بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهم تا آنها بتوانند كریسمس خوبی با تزئینات خوب درخت داشته باشند.” باعث شادی دیگران می شود. “

با این حال ، او می گوید که “بسیار خوشبین” است که در نهایت همه گیری برداشته خواهد شد و تجارت بهبود خواهد یافت.

زیدی گفت: “ما باید انرژی مثبتی به شهر بدهیم تا شهر دوباره زنده شود.”

پس از ثبت رکوردها سال به سال از سال 2010 ، سفر به بزرگترین شهر ایالات متحده از زمان بسته شدن همه گیر تئاترهای برادوی به شدت سقوط کرده ، بسیاری از جاذبه های دیگر را برای ماهها بسته و ممنوعیت های فدرال را برای برخی از بازدید کنندگان و قوانین خارجی اعمال کرده است. برای قرنطینه در نیویورک ، بسیاری از ورودهای بین ایالتی را تحت تأثیر قرار می دهد.

آژانس مسافرتی شهری NYC & Co. اکنون تخمین زده می شود که بازدیدکنندگان امسال حدود 23 میلیون نفر باشد ، “افت غیرقابل مقایسه” نسبت به بیش از 66 میلیون نفر در سال گذشته ، هرچند آژانس پیش بینی کرده است که تعداد آنها برای رسیدن به رکوردهای جدید تا سال 2024 باز خواهد گشت. طبق اعلام اتحادیه هتل های نیویورک و اداره بندر نیویورک و نیوجرسی ، حدود 80 درصد از میزان عادی و ترافیک فرودگاه مترو حدود 75 درصد کاهش دارد.

در مغازه های سوغات فروشی در اطراف میدان های تایمز و هرالد ، بعد از ظهر آخرین روز مرورگرها کمیاب بودند. کارگران در مورد کاهش کارمندان و در بعضی جاها ساعتها بین فروش صحبت کردند.

کمی بیشتر در جنوب ، در نزدیکی ساختمان قابل توجه Flatiron ، Alper Tutus هنگام جستجوی کالاهایی که بیش از 35 سال در تجارت الکترونیک و سوغاتی کاوش کرده است ، از “ماسک صورت” در نیویورک استفاده می کند.

وی با اشاره به انتخاب گسترده ای از کارت پستال ها ، تی شرت های ستاره فیلم و سایر تخصص ها ، روزهای قبل از همه گیری را به یاد می آورد ، زمانی که مشتری ها در مقابل رجیستری که دو دخترش را در دانشگاه می خواند صف کشیدند.

امروزه ، توتوس نگران تأمین هزینه های فروشگاه است ، زیرا اجاره ماهانه وی ، به گفته وی ، دهها هزار دلار است.

اوضاع او را برای مدتی پایین آورد ، اما او به پتانسیل شهر و به توانایی های خودش اعتقاد دارد: “من هرگز تسلیم نمی شوم”.

این روزنامه هفت روزه که هفت روز در هفته کار می کند ، می گوید که او با صاحبخانه خود صحبت کرده و امیدوار است که دولت ایالتی یا فدرال بتواند کمک بیشتری برای فروشگاه هایی مانند وی کند.

در حالی که هتل ها ، رستوران ها و مشاغل دیگر برای گردشگری شهری مهم هستند ، او می گوید مغازه های سوغاتی جایگاه ویژه خود را دارند و اتصالات ملموسی را به شهر ارائه می دهند که بازدیدکنندگان با خود حمل می کنند.

توتو گفت: “این نشان دهنده عشق خود را، آن را نشان دهنده خاطرات خود را،”. “این کمی، چیز کمی آنها را آنقدر خوشحال است.”

[ad_2]

منبع: https://outsidenews.ir