کارل روو ، GOP ، در حال ساخت ماشین پول سازی در جورجیا است



روو در یادداشتی نوشت كه كمیته او هدف اولیه خود را برای جمع آوری سرمایه حدود 20 درصد افزایش داده و به تقریبا رسانده بود در کل 43 میلیون دلار. برای این کار کمیته نیاز به جمع آوری تقریبی 2.4 میلیون دلار در هفته در آستانه مسابقه 5 ژانویه دارد.

شش همکار سناتورها برای دستیابی به هدف افزایش یافته کمک می کنند، طبق نسخه ای از برنامه های پیش بینی شده برای صندوق ، این هفته و هفته آینده در کمیته جمع آوری کمک های مالی بزرگسالان برای کمیته مشترک جمع آوری کمک مالی ظاهر می شود. Rove به عنوان حضور در بیش از نیم دوازده رویداد در این برنامه گنجانده شده است.

هنوز هیچ یک از مبارزات انتخاباتی در جورجیا یا گروه های خارجی گزارشی در مورد جزئیات فعالیت های آنها از زمان انتخابات نوامبر به کمیسیون انتخابات فدرال ارائه نکرده اند ، بنابراین تصویر کلی جمع آوری کمک مالی مشخص نیست و کمیته مشترک جمع آوری کمک مالی تنها بخشی از تلاش کلی جمع آوری کمک برای هر دو کمپین است. اما به گفته AdImpact ، دموکرات ها در سراسر کشور مقادیر رکوردی را برای انتخابات سال 2020 به دست آوردند – و تاکنون مبارزات حزب دموکرات ها در تلویزیون از جمهوری خواهان بسیار پیشی گرفته است.

به گزارش AdImpact ، جان اوسوف ، دموکرات ها ، مخالف Perdue و رافائل وارنوک که در انتخابات ویژه لوفلر را به چالش کشید ، از 3 نوامبر با هم این دو جمهوریخواه را بین 40 تا 19.5 میلیون دلار در تلویزیون خرج کرده اند. همچنین هر دو دموکرات در پنج هفته آخر مسابقه تاکنون ذخیره بیشتری در هوا دارند. گروه های خارجی GOP سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده اند تا هزینه های کلی دموکراتیک را تطبیق دهند یا از آن عبور کنند. اما کمپین ها چیزهای زیادی به دست می آورند قیمت های بهتر با ایستگاه های تلویزیونی ، که آنها را دشوار می کند دلار با ارزش تر.

به طور کلی ، گذشته و آینده هزینه تبلیغات در هر دو مسابقه در حال حاضر از 300 میلیون دلار فراتر رفته است و هر دو مسابقه حتی در طی دو ماه احتمالاً جزو گرانترین مسابقات سنا در طول تاریخ خواهند بود.

“دموکرات ها کاملاً بیرون می آیند و جمهوری خواهان همه تلاش خود را برای دیدار با آنها انجام می دهند. این یک مبارزه تایتانیک قانونی است “ خانه سخنگوی نیوت گینگریچ ، که نمایندگی منطقه آتلانتا را در مدت حضور خود در کنگره داشت.

طبق گفته سه نفر آشنا به این رویداد ، پوردو و لوفلر روز پنجشنبه در یک جمع آوری کمک مالی بزرگ در Atlanta Braves ظاهر می شوند. دعوت نامه دریافت شده از POLITICO همچنین به عنوان سنسورهای ویژه مایک کراپو (R-Idaho) ، لیندزی گراهام (RS.C) ، تیم اسکات (RS.C.) و تاد یانگ (R-Ind.) ، رئیس NRSC ذکر شده است. مهمانان برای جمع آوری کمک مالی برای روز پنجشنبه.

سناتور بن ساس (R-Neb.) و فرماندار نبراسکا ، پیت ریکتز در جمع آوری کمکهای زوم ظاهر می شوند پنجشنبه ، سخنگوی ساسه تایید کرد. جمع آوری کمک های مالی برای این افزایش به شرح زیر است مطابق نسخه ای از برنامه های پیش بینی شده در صندوق جبهه نبرد جورجیا ، جانی ارنست و چاک گراسلی از ایووا که احساساتی هستند ، روز دوشنبه برنامه اجرا می کنند.

طبق این یادداشت ، این صندوق در حال حاضر 11 میلیون دلار به هر دو کمپین و 15 میلیون دلار به NRSC ارسال کرده است که هزینه زیادی را صرف تبلیغات هماهنگ ، تبلیغات هزینه ای مستقل و منابع برای بازی بزرگ زمینی می کند.

در یادداشت روو آمده است که کمیته مشترک جمع آوری کمک مالی بیش از 400 بسته دارد ، از افرادی که به جمع آوری 50 هزار دلار کمک کردند تا چندین نفر که به جمع آوری بیش از 1 میلیون دلار کمک کردند. .

وی نوشت: “بیایید همه سه هفته قبل از کریسمس فشار را افزایش دهیم!”

یانگ ، رئیس NRSC ، و سناتور ریک اسکات (R-Fla.) ، رئیس جدید دوره 2022 ، مطابق برنامه ، در یک رویداد در هفته آینده در جکسونویل عنوان اصلی مشترک هستند. اسکات همچنین روز جمعه در یک جمع آوری کمک های مالی مجازی برای کمیته مشترک جمع آوری کمک های مالی ، همراه با سناتور جان باراسو (R-Wyo.) ، یکی از اعضای رهبری GOP ، و لاری کودلو ، بهترین مشاور اقتصادی رئیس جمهور ، به گفته کپی دعوتنامه آن روز ، طبق گفته یکی از آشنایان این رویداد ، باراسو برای کمپین لوفلر دومین جمع آوری کمک مالی انجام داد.

یکی از جمهوری خواهان که در مرحله دوم دور زد و خواست نامش فاش نشود تا در مورد تلاش های حزب صحبت کند ، گفت: “همه از یک نت موسیقی یکسانی آواز می خوانند ، که دلگرم کننده است.”

همراه با دلارهای سنگین برای کارزارها و کمیسیون ها ، گروه های خارجی قبلاً پول قابل توجهی را برای دور دوم ریخته اند. صندوق رهبری سنا و American Crossroads ، دو گروه تحت رهبری متحدان رهبر اکثریت میچ مک کانل ، قبلاً خرج یا رزرو شده 80 میلیون دلار برای مسابقات جمع شده است. همتایان دموکرات آنها ، جورجیا و جورجیا آنور ، تاکنون نزدیک به 17 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده اند. گروه های دموکراتیک هستند هفته زمان تبلیغات را بخرید و هنوز مبلغ کامل برای کل کمپین رزرو نکرده اید.

اسکات رید ، پیشکسوت گروه ویژه GOP ، گفت: “مقدار پول وارد سیستم سیاسی جورجیا بی سابقه است و همه چیز در دسترس همه است.”

جمع آوری کمک مالی علاوه بر تأمین هزینه های هنگفت تبلیغاتی ، به سازمانهای غیر دولتی کمک می کند تا منابع را به بازی اصلی خود تزریق کنند تا رأی دهندگان را جذب کنند ، حتی در حالی که حزب با خصومت درون حزبی دست و پنجه نرم می کند که ممکن است برخی از نگرانی ها موجب حراج برخی از طرفداران رئیس جمهور شود. صدمه به تلاش برای شرکت. دموکرات ها کمپین خودشان را برای رای دادن در زمین آغاز کردند و دوباره به در زدند با احتیاط رای دهندگان خود را منحرف کنند.

روو تلاش های حزب دموکرات را در یادداشت خود تأیید کرد ، اما گفت که “رسیدن به مقیاس طول می کشد: ما یک جهش داریم و انتظار داوطلبان بیشتری داریم” پس از سفر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور برای تجمع در این آخر هفته. در این یادداشت آمده است که تاکنون ، این حزب 540،000 خانوار با بیش از 848،000 رأی دهنده را تحت پوشش قرار داده است.

جسی هانت سخنگوی NRSC در بیانیه ای گفت: “این نبرد سختی است كه برای اطمینان از سنس به همه دستها نیاز دارد. پوردو و لوفلر منابع مالی برای پیروزی دارند.” “دموکرات ها هر دلار را در اختیار ما قرار می دهند و ما از تیم بزرگ رهبرانی که به کشورمان کمک می کنند تا رقابت کند ، قدردانی می کنیم.”

جک کینگستون (R-Ga) نماینده سابق مجلس ، که تقریباً قهرمانی سنا در سال 2014 را به پردو از دست داد ، گفت که “کاهش بازده” هزینه تبلیغات با ایالت ، پر از تبلیغات وجود دارد. اما او گفت که همیشه راه های دیگری وجود دارد که در آنها جمع آوری کمک مالی مفید است ، از جمله تماس های متعدد با رای دهندگان بالقوه.

“شما نمی توانید زمین بازی را با داوطلبان اشباع کنید. کینگستون گفت: “هنگامی که به کارمندان پرداخت هزینه بیرون رفتن و قدم زدن در خیابان را پرداخت کردید ، می توانید کل روز را سپری کنید.” “این واقعاً یک کمپین قانع کننده نیست. این صداست “


منبع: https://outsidenews.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>