[ad_1]

استراتژی هایی که در قرن بیستم به مزیت آمریکا در فضا دست یافتند ، ما را در این قرن باز نمی دارند. ما برای رسیدن به این هدف به روش های جدیدی نیاز داریم. در سطح بالا ، توصیه می کنیم برای تحقق بخشیدن به این پتانسیل و پاسخگویی به این چالش ها ، بر همکاری بیشتر در شرکت فضایی تأکید کنید.

منطقی سازی همکاری دولت

همزمان با گسترش و تنوع تلاش های فضای تجاری ، دولت باید از رفتار ایمن و مسئولانه در فضا اطمینان حاصل کند. صلاحیت چندین آژانس فدرال در سیاست های فضایی وجود دارد ، اما مسئولیت ها در مورد موضوعات نظارتی در حال ظهور مانند محافظت از ماهواره ها ، اطمینان از ایمنی پرواز فضایی ، تنظیم برنامه های در حال ظهور مشاغل فضایی و حفظ جهان و جهان هایی که ما کشف می کنیم ، هنوز مشخص نیست. در آینده.

ایالات متحده باید یک رویکرد ملی در مورد ایمنی فضا با اختیارات مشخص و مقررات آگاه از نظر فنی ایجاد کند. به طور خاص ، ما باید در تدوین قوانین و استانداردهای ایمنی برای مدیریت ترافیک فضایی برای اپراتورهای فضایی پیشگام باشیم تا خطرات رو به رشد باقی مانده های مداری را کاهش دهیم.

برای تشویق به نوآوری ، دولت ایالات متحده همچنین باید رویكردهای بسته بسته به همبستگی بیشتر بین آژانس ها را به طور سنتی تعویض كند. استراتژی ملی فضایی کنونی از رویکرد “حاکمیت جامع” با آژانس هایی که برای به حداکثر رساندن منابع به عنوان بخشی از یک مأموریت مشترک تلاش می کنند ، حمایت می کند. تحقق این تعهد سیاسی ، به دولت و صنعت خصوصی ایالات متحده یک مزیت واقعی در استفاده از قابلیت های فضایی مدرن خواهد داد.

تقویت مشارکت های دفاعی

یک صلاحیت قضایی فضایی ایالات متحده می تواند همکاری های دفاع فضایی را تقویت کند ، که یک اولویت مهم در استراتژی دفاع فضایی پنتاگون است ، زیرا روسیه و چین همچنان تهدیدهای مهیب هستند. ایالات متحده و شرکای نزدیک آن شامل 11 بودجه از 15 بودجه فضایی بزرگ جهان هستند ، در حالی که دو سوم ماهواره های فعال در مدار را کار می کنند. با این حال ، با فعالیت بسیاری از آژانس های دفاعی ایالات متحده ، برخی از متحدان از اینکه جوامع فضایی آنها مسیر مشخصی برای همکاری ندارند یا می دانند با چه کسی باید ارتباط برقرار کنند ناامید می شوند ، در حالی که طبقه بندی اطلاعات اغلب مانع از همکاری است.

رهبران ایالات متحده باید درگیر کردن شرکای بیشتر و بیشتر در تمرینات فضایی ، کاهش سطح طبقه بندی و بهبود تبادل اطلاعات با متحدان باشند. تقویت مشارکت های دفاعی مستلزم تحمل بیشتر خطر و انحراف از شیوه های سنتی است. دلگرم کننده است که رهبران اصلی دفاع ایالات متحده می خواهند این موانع را برطرف کنند.

تعمیق مشارکت های فضای خصوصی

دولت آمریكا دیگر تنها عامل نوآوری فضایی نیست. او به طور فزاینده ای مزایای اتکا به بخش فضای خصوصی را تشخیص می دهد ، در حالی که توجه خود را به ارتقا promoting یک بازار سالم معطوف می کند. دولت آمریكا این باید اولویت را به فرصتهای تجاری و خدمات قراردادی بدهد ، حتی اگر قابلیتهای اصلی بتوانند در اختیار دولت قرار بگیرند و مورد بهره برداری قرار گیرند. تحقیق و توسعه در حال انجام ، ایالات متحده را در راس فعالیتهای فضایی قرار خواهد داد ، مشاغل محلی را تشویق می کند و مبتکران جدید را به ورود به بازار ترغیب می کند.

فعالیت فضایی خصوصی همچنین مسائلی را به وجود می آورد که چارچوب های نظارتی سفت و سخت ممکن است برای آنها بی تأثیر باشد. سرمایه گذاران و نوآوران فضایی به دنبال تعادل بین انعطاف پذیری مقررات برای انطباق با ایده های جدید و سطح معقول امنیتی هستند که امکان برنامه ریزی بلند مدت سرمایه گذاری و پایداری فضا را فراهم می کند. دستیابی به این تعادل در اولویت است.

صرفه جویی در سرمایه گذاری های فضایی

سرانجام ، رهبران باید بدانند که چگونه تغییرات مكرر در سیاست می تواند مأموریتهای اصلی فضایی و امنیت ملی ناسا را ​​به خطر بیندازد ، كه اجرای پروژه های تغییر بازی كه مردم را به فضا جذب می كند و باعث ایجاد تغییر در ملت و جهان می شود ، سالها به طول می انجامد. تغییرات عمده فقط باید پس از بررسی جدی انجام شود.

مشارکت بین دولت فدرال ، بخش خصوصی و جامعه فضایی بین المللی بازگشت قابل توجهی از سرمایه گذاری را برای مردم آمریکا به همراه داشته است. این همکاری می تواند ما را به مکان های شگفت انگیز – در فضا و اینجا در زمین برساند. ما برای حفظ رهبری جهانی در فضا باید تسریع و شتاب بگیریم.

استیو ایساکوویتس رئیس و مدیر عامل شرکت هوافضا است که یک مرکز تحقیق و توسعه را برای شرکت فضایی ایالات متحده اداره می کند. وی پیش از این به عنوان رئیس Virgin Galactic و رئیس برنامه های فضایی در دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید خدمت می کرد.

[ad_2]

منبع: https://outsidenews.ir