منظور از تراتل همان پدال گاز است. منظور از فیدبک و Closed Loop اینست ecu پارامترهای اصلی موتور ماشین را از روی مقادیر خروجی یک سری سنسورها کنترل مینماید. این قطعه در حسگرها و سنسورها تغییرات شیمیایی و فیزیکی را اندازهگیری میکنند. همچنان هم بخاطر استفاده از واحد های Yaw & Pitch Damping هواپیما پایداری خود را حفظ کرده بود. در برخی مدل های الکتریکی صرفا محدود کننده قدرت موتور است تا برای افراد مبتدی قابل کنترل تر و یاد گیری راحت تر همراه با صدمه کمتر به ماشین باشد. LED های قرمز، آبی و سبز با ترتیب خاصی شروع به روشن شدن می کنند. همچنین این سامانه به گونه ای طراحی شده است تا در زمان رسیدن به نقاطی که در آن ها از روی باند های پروازی می خواهیم عبور کنیم، در صورت وجود ترافیک بر روی باند، نمای باند به رنگ Amber درآید تا خلبان با دیدن آن، اقدام به متوقف کردن هواپیما کند.

تمام نکاتی که در مورد چپ و راست و عقب و جلو و جهت های مختلف کوادکوپتر گفته شد در صورتی صحت دارد که سر پهپاد دقیقه رو به روی شما قرار بگیرد. نصب میشود. محل نصب این حسگر در خودروهای مختلف متفاوت است، به صورتی که پتانسیومتر خودروی سمند در نزدیکی استپر و در پشت دریچه گاز میباشد اما در ماشینهای دیگری ممکن است حتی در جلوی ماشین نیز دیده شود. در مرحله بعد، هواپیما را از چرخش خارج و بال ها را هم سطح کردم و با پایین بردن دماغه به اندازه 5 درجه و ست کردن نیروی جلوبرنده بر روی حالت صعود، فشار را بر روی جو استیک بیشتر کردم تا هواپیما تا رسیدن به میزان سرعت VMO max، حداکثر سرعت مانور پزیری هواپیما، شتاب گیری کند به صورتی که نشان گرهای موتور وارد محدوده قرمز به معنی با حداکثر توان کار کردن شده بودند که در این زمان اتو تراتل به صورت خودکار وارد مدار شده و اقدام به کاهش نیروی پیشرانش به منظور خارج شدن نشانگرها از محدوده قرمز شده و پس از رسیدن به وضعیت عادی، دوباره از مدار خارج شده و به صورت دستی درآمده است.

در روزهای بادی تلاش برای یک لندینگ مناسب توسط نوآموزان معمولا با کرش همرا است در نتیجه اگر فکر کردید می توانید هواپیما را به پرواز درآورید به فکر لندینگ آن هم باشید. موتور های الکتریکی هیچ اگزوزی ندارند و مونوکسید کربنی برای اپراتورها و یا کارگران مجاور ایجاد نمی کند،در واقع با محیط زیست سازگارتر می باشند و در انبارهایی مثل انبار مواد غذایی باید حتما از این نوع استفاده شود.هم چنین جمع و جور تر هستند و به راحتی در محیط های کوچک مانور می دهند و راننده نیازی به استفاده از کلاچ ندارد. البته خلبانی یک کوادکوپتر چیزی نیست که فقط با خواندن یک متن به آن مسلط شوید، تمرین و تکرار زیادی لازم است تا بتوانید به یک خلبان حرفهای تبدیل شوید. به دلیل شکل جعبهای شکل و کاپوت عریض و کشیده، در هنگام بالارفتن از شیبهای تند با کمی مشکل دید مواجه بودیم که البته با مدتی رانندگی با این خودرو، قلق آن دستتان خواهد آمد. البته این سادگی به این معنی نیست که بلافاصله با پراید خود به نزدیکترین تراشکار مراجعه کنید تا قدرتی شگفتآور را تجربه کنید! با توجه به فناوری ایمنی در i8، این خودرو به سنسور هشدار تصادف و ترمز، سنسور پارکینگ و فناوری ایمنی تشخیص ۳۶۰ درجه مجهز شدهاست.

تشخیص جهت و وضعییت هواپیما حتی برای مدلرهای حرفه ای نیز گاهی اوقات بسیار سخت می باشد تنها راه برای تسلط بر جهت هواپیما تمرین می باشد بهترین راه برای تسلط بر رفتار هواپیما و دادن فرامین صحیح استفاده از سیمولاتور می باشد. این موتور برای مسابقات فرمول2 و فرمول1 در دهه 60 میلادی طراحی شده بود . ‫ در سال ۱۹۵۶ مدل دیگری طراحی شد و در سال ۱۹۵۸ مدل Curtis-Wright VZ-7 توسط کمپانی Curtis- Wright طراحی شد. چون با دیدن تعداد سیم خروجی موتور در اسپیدکنترل می توان متوجه تک فاز یا سه فاز بودن آن شد. اسپید کنترل از گیرنده رادیو کنترل پالس ها را دریافت میکند و با توجه به کد مربوطه میزان جریان خروجی که به موتور میرود و در نهایت دور موتور را کنترل میکند. من به تعمیر گاهی که سرسیلندر را باز کرده بودند رفتم و شاکی شدم. به منظور انجام برخی مانورهای پایه، اتو تراست را پس از رسیدن به سرعت کروز 300 نات از مدار خارج کردیم! به طور کلی، لیفتراک ماشینی دارای محلقاتی همچون دکل و شاخک می باشد. هزینه نگهداری لیفتراک برقی بسیار کمتر از لیفتراک دیزلی می باشد که خود مزیت مهمی است و طول عمر طولانی تری هم دارند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد معنی تراتل لطفا از سایت ما دیدن کنید.

ایندکسر