معلم کیفیت هوا در کالیفرنیا که به دوست داشتن محیط زیست به تجارت آموخت


توانایی نیکولز در ترغیب سیاستمداران محتاط و رهبران صنعت مبنی بر عدم تضاد محیط و اقتصاد در قلب موفقیت وی در دستیابی به اجماع دو حزب در مورد تغییر اقلیم در کالیفرنیا است. و این می تواند دلیلی باشد که نیکلز ، که در پایان سال به عنوان رئیس آژانس آلودگی هوا در ایالت انتخاب شد ، در لیست نامزدهای احتمالی جو بایدن برای ریاست آژانس حفاظت از محیط زیست قرار گرفت که با همان چالش روبرو خواهد شد. اگر دولت جدید امیدوار است به اهداف بین المللی برای محدود کردن انتشار گازهای گلخانه ای دست یابد.

به گفته بایدن ، سازمان حفاظت محیط زیست باید اصلاحات اساسی در سیاست های آب و هوایی توسط دولت ترامپ را معکوس کند و حتی فراتر از این نیز پیش برود: اگر ایالات متحده فرصتی برای دستیابی به اهداف آب و هوایی خود داشته باشد یا کشورهای دیگر را مجاب به این کار کند. باید یک توافق اجماعی پایدار در مورد اقدامات اقلیمی ایجاد کند که پشتیبانی کافی جمهوری خواهان را برای مقاومت در برابر تغییرات در دولت های ریاست جمهوری جلب کند. مشارکت در مشاغل و متقاعد کردن آنها برای پیشرفت زیست محیطی به ضرر منافع اقتصادی نیست – در طی رکود اقتصادی عمیق و ناآرامی های اقتصادی ناشی از همه گیری ، کلیدی خواهد بود.

کاترین ریچس-بوید ، رئیس انجمن نفت آمریکا گفت: “گرچه مسلما مواردی وجود دارد که ما طی این سالها توافق نکرده ایم ، اما موارد بسیاری وجود دارد ، “مری همیشه آماده گفتگوی آزاد و صادقانه و یافتن زبان مشترک برای پاسخگویی به چالش های پیش روی کالیفرنیا بوده است.”

دلیل بر این کار نیست. از بسیاری جهات ، در دوران دولت ترامپ ، نیکولز به عنوان رهبر غیر رسمی مقاومت تبلیغاتی ایالتی دیده می شد ، نقشی که می تواند مخالفت جمهوری خواهان را در سنا تحریک کند که باید موقعیت خود را دوباره تأیید کند.

اما حتی اگر او رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نباشد ، هر کسی که این کار را انجام دهد ، به احتمال زیاد از کتاب او استفاده خواهد کرد تا به عنوان رقابت های جدید دولت بایدن رقابت کند تا زمان از دست رفته در طول سال های ترامپ را جبران کند.

نیکولز گفت: “روش کار و موفقیت من این بود که توانستم ذینفعان را درگیر کنم و همچنین حرکت آژانس ها را حفظ کنم.”

نیکلز بزرگ شد در شهر نیویورک ، ایتاکا ، خانه دانشگاه کرنل ، جایی که پدرش ، یک سوسیالیست صریح ، برای شش سال شهردار بود. نیکلز پس از گرفتن مدرک لیسانس در ادبیات روسیه از کورنل ، به دانشکده حقوق ییل رفت و در آنجا با شوهرش جان داوم ملاقات کرد. آنها با هم ، در سال 1971 تصمیم گرفتند به لس آنجلس نقل مکان کنند ، و بدنبال فضای کمتری از مدارک تحصیلی خود در ییل بودند.

وی گفت: “او همیشه فکر می کرد لس آنجلس مکانی جالب و سرگرم کننده برای وکالت نسبت به نیویورک خواهد بود.” – و این بود.

به طور خاص ، داوم علاقه مند به ایجاد نظریه های حقوقی جدید بود و در O’Malveny و Myers کار کرد ، جایی که شروع به نمایندگی از صنعت انرژی کرد. نیکولز ، تحت تأثیر تأثیر قابل توجهی که همین صنعت بر کیفیت هوا در شهر جدید خود دارد ، شرکت حقوقی جوان “مرکز حقوق عمومی” را تأسیس کرد ، که توسط برخی از وکلای سابق او مالونوی تاسیس شد ، و یک تخصص تخصصی را شروع کرد در آلودگی هوا

یکی از اولین مشتریان نیکولز شهر ریورساید بود که از لس آنجلس فاصله داشت. وی با بحث در مورد پرونده داوم متوجه شد که قانون هوای پاک که سال گذشته با ماده جدیدی به شهروندان اجازه داد از دولت شکایت کنند ، فرصتی ایده آل برای دیدن نحوه استفاده از قانون است.

وی گفت: “او اولین کسی بود که به نوعی به من اشاره کرد که قانون جدیدی که به تازگی امضا شده است می تواند اجازه دهد کار دیگری انجام شود.” “ما در حال تلاش برای ارائه نظریه حقوقی هستیم که لس آنجلس را مجبور به تصفیه هوا قبل از ارسال آن به باد در امپراتوری داخلی کند ، و در واقع نظریه حقوقی خوبی در مورد چگونگی تحقق آن وجود ندارد.”

نیکلز ادعا می کند که EPA با عدم تدوین برنامه ای مناسب برای کاهش آلاینده ها در منطقه ، از جمله اکسیدهای ازت ، ذرات معلق و اکسیدان های فتوشیمیایی ، قانون هوای پاک را نقض می کند. این اولین دادخواست بود که طبق قانون هوای پاک 1970 ارائه شد – و پیروز شد. سازمان حفاظت محیط زیست سه سال فرصت داشت تا یک طرح کاهش آلودگی ارائه دهد ، کاری که قبلاً این کار را نکرده بود زیرا فکر نمی کرد بتواند تغییرات لازم را برای کاهش آلودگی به اندازه کافی ایجاد کند.

وی گفت: “این پرونده شجاعانه بود زیرا این کاری بود که قبلاً هرگز انجام نشده بود.” “مردم نمی فهمیدند که این قانون فدرال واقعاً چقدر قدرتمند است ، اما این یک استدلال حقوقی درخشان نبود ، زیرا تمام کاری که شما باید انجام می دادید این بود که به قانون نگاه کنید ، ببینید آنچه که این ایالت انجام داده است ، و ببینید که این کشور در حال نقض است. “

از این بذر ، کالیفرنیا رویکرد جدیدی را برای مقابله با آلودگی هوا در پیش گرفته است: به جای پیوستن به امکان سنجی سیاسی ، سیاست های بلند پروازانه ای را که در واقع مطابق با استانداردها هستند ، توسعه می دهد. نیکولز به سرعت به عضو حزب دموکرات در آمد ، فرماندار جری براون وی را برای هدایت هیئت منابع هوایی در دوره دوم ریاست جمهوری خود ، در دهه 1970 ، مورد حمایت قرار داد و جمع آوری کمک های سیاسی را در خانه خود در لس آنجلس برگزار کرد.

نیکلز برای مدت کوتاهی وارد سیاست شد و دومین کارزار انتخاب تام بردلی برای فرمانداری را بر عهده گرفت و در شورای منابع طبیعی فعالیت کرد. وی سپس برای کار در EPA در دهه 1990 به واشنگتن رفت و اصلاحاتی را در قانون هوای پاک سال 1990 اعمال کرد که به یک برنامه محدودیت باران اسیدی و تجارت امکان پذیر بود ، اولین برنامه در نوع خود در جهان.

نیکلز با تعیین حد دی اکسید گوگرد سالانه و اجازه دادن به نیروگاه های برق برای اجازه مجوز انتشار با یکدیگر به جای نیاز به کاهش در هر نیروگاه ، توفیقی کسب کرده است که باعث می شود سیاست های زیست محیطی تحت رادار پرواز کنند: 1995 ، اولین سال برنامه ، بیشترین کاهش سالانه دی اکسید گوگرد از سال 1970 را گزارش کرد. در طولانی مدت ، این برنامه سه سال زودتر و با هزینه کمتری از حد انتظار به هدف انتشار خود رسید.

وی پس از بازگشت به کالیفرنیا ، توسط فرماندار گری دیویس ، یک دموکرات ، به سرعت به عنوان رئیس آژانس منابع طبیعی ایالتی منصوب شد و سپس توسط جانشین جمهوریخواه خود ، آرنولد شوارتزنگر ، به عنوان رئیس هیئت منابع هوایی در سال 2007 انتخاب شد.


منبع: https://outsidenews.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>