پخش تجهیزات آرایشگاهی سالن مارکت :بسیاری از مدیران سالن های زیبایی هنگام بازگشایی یا توسعه سالن خود با این مسئله روبرو هستند و آنها باید با اجاره صندلی در سالن خود تصمیم بگیرند که پرسنل خود را افزایش دهند یا تجارت خود را گسترش دهند. با این وجود اجاره صندلی مزایا و معایبی دارد. این مقاله از سایت رژلب به بررسی بیشتر این موضوع و بررسی قوانین اجاره صندلی و انعقاد قرارداد می پردازد.

سالن آرایشگری شما ممکن است تخصص خاصی در مورد خدمات خاص نداشته باشد و هنوز تبلیغات جدیدی را برای خدمات جدید آن مشتری انجام نداده باشد. مدیر سالن زیبایی همچنین می تواند صندلی یا فضایی را از سالن به یک آرایشگاه ماهر اجاره کند. به عنوان مثال ، اگر سالن زیبایی شما خدمات اکستنشن مو ندارد و پسوند شغلی حرفه ای ندارید ، بهتر است صندلی یا فضایی را در سالن زیبایی خود به یک پسوند کار با تجربه اجاره کنید. که مشتریان دائمی خود را دارد ، شما به راحتی می توانید این خدمات الحاقی را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه دهید و همچنین می توانید با ارائه خدمات دیگر به مشتریان جدید شغل جدید ، درآمد سالن زیبایی خود را افزایش دهید. و دیگر نگران هزینه های تبلیغات و آموزش نباشید. شما در فنون آرایش تازه کار نیستید.

اولین ایرادی که می توان با اجاره صندلی گرفت ، غیرقانونی بودن آن است که بسیار مهم است زیرا طبق اتحادیه آرایشگران ، اجاره صندلی برخلاف قوانین است.

اگر برای شما مهم است که سالن زیبایی شما از نظر کیفیت خدمات ارائه شده و همچنین نوع رفتار و رفتار با مشتری با قوانین خاصی اداره می شود ، اجاره صندلی می تواند شرایط را کنترل کند.

صندلی VIP

صندلی VIP آرایشگاهی به عنوان مثال ، اگر مشتری از خدمات یا رفتار کارکنان شما ناراضی است ، می توانید به راحتی نظر مشتری را جلب کرده و با مداخله آگاهانه مشکل را برطرف کنید ، اما وقتی صندلی یا اتاقی را در سالن خود اجاره می کنید ، صندلی VIP آرایشگاهی اجازه دهید این کار را نکن باید به مشکلات آرایشگاه مستاجر و مشتریانش اشاره و در آنها دخالت کنند. صندلی VIP آرایشگاهی و این مسئله ممکن است به اعتبار سالن زیبایی شما آسیب برساند.

هنگامی که صندلی اجاره می کنید ، در ابتدا ممکن است به دلیل مشتریان عادی آرایشگاه جدید ، تعداد مشتریان در آرایشگاه شما افزایش یابد ، اما این تعداد مشتری تا زمانی که آرایشگاه آنها در آنجا باشد ، به سالن شما خواهند آمد. بنابراین اگر به دنبال افزایش تعداد مشتری هستید ، از اجاره آن مطلع شوید. صندلی تنها یک راه حل موقتی است و در واقع تعداد مشتریان وفادار سالن زیبایی شما را افزایش نمی دهد.

نکات مهم در اجاره صندلی آرایشگری

هزینه خرید صندلی

هنگام خرید صندلی معمولاً این سال مطرح می شود که چگونه سود باید تقسیم شود و میزان اجاره آن چقدر باشد. برای اجاره صندلی باید 3 کار زیر را انجام دهید

مدیران سالن های زیبایی معمولاً مبلغ مشخصی را به صورت هفتگی یا ماهانه از کسانی دریافت می کنند که صندلی خاصی را به هر منظور اجاره کرده اند. به این ترتیب ، هر دو طرف می توانند با برنامه ریزی و انگیزه بهتری عمل کنند.

البته بزرگترین نقطه ضعف این روش این است که اگر مستاجر مشتری های زیادی داشته باشد ، همان مبلغ توافق شده را می دهد و اگر مشتری کمی داشته باشد ، باز هم باید مبلغ تعیین شده را پرداخت کند که البته بعضاً دشوار خواهد بود. بود.

صندلی تابوره

صندلی تابوره : روش دوم دریافت درصدی از سود است. این روش مزایای خاص خود را دارد ، اما اگر صاحبخانه بیمار شود یا در محل کار حاضر نشود ، صندلی تابوره  او خالی خواهد شد و سود شما به خودی خود از بین می رود.

بنابراین این روش فقط برای افرادی که به یکدیگر اعتماد کامل دارند موثر است.

اجاره ثابت و درصد صندلی های آرایشگری

در حالت سوم می توان از ترکیب دو روش استفاده کرد. به این ترتیب در قرارداد بین دو طرف مقدار مشخصی از اجاره در نظر گرفته شده و علاوه بر این باید برای هر مشتری سود مشخصی پرداخت شود. تجربه نشان داده است که این روش انگیزه اجاره نشین ها را افزایش می دهد و مدیران سالن های زیبایی از این روش رضایت بیشتری دارند.

بسیاری از آرایشگران معتبر و مشهور کار خود را از این طریق آغاز کرده اند و اجاره صندلی از گذشته مرسوم بوده است. اما در این حالت باید مراقب باشید و هنگام نوشتن قرارداد موارد زیر را با دقت در نظر بگیرید و آن را در قرارداد ذکر کنید:

 مدت اجاره صندلی باید در قرارداد ذکر شود. به عنوان مثال ، باید مشخص شود که این صندلی برای یک سال ، دو سال یا بیشتر اجاره داده می شود و در پایان این دوره چه کاری باید انجام شود.

 در قرارداد همچنین باید مشخص شود که در صورت سرقت یا صدمه به سالن زیبایی یا کارکنان آن ، متخلف چه اتفاقی خواهد افتاد.

 ساعات کار آنها نیز باید مشخص شود و در قرارداد مشخص شود که آیا هر دو طرف در آخر هفته کار می کنند یا خیر.

 در این قرارداد باید قید شود که مشتریان آنها در صورت مسافرت یا بیماری باید چه کاری انجام دهند و درمان کنند.