کسب و امور برای ترقی بایستی روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از روش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و کار اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب سایت عالی، کارهایی باید انجام شود. اولین کاری که بایستی در این حوزه انجام بدهید همین است که یک نام اینترنتی عالی و جذاب تعیین کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که تعیین می کنید برای به دست آوردن و عمل شما منطقی هست و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمات نا آشنا استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 آیتم زیاد اساسی را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب وبسایت خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و تعدادی گام به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب وب سایت می بایست از حیث ظاهری قشنگ باشد. ولی مهمتر از آن، ابتدا بایستی نحوه کار مهم تارنما خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را گزینش کنید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی گزینش نمایید که چه طرحی برای سایت خود در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت وب سایت و هم به جهت بهینه سازی سایت برای گوگل اهمیت است. زیرا google علاوه بر محتوا، ساختار وبسایت را نیز در نظر می گیرد.
به همین استدلال می بایست از نظر بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که اشخاصی که از وبسایت شما تماشا می کنند بتوانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را درک کنند و همچنین در درجه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. دیتاها ظریف و دارای ربط اصلی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان عملکرد برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که برای برد در به دست آوردن و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر کسب و کاری که دارید، به جهت هر شرکت متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید اضطراری است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی داده ها کاملی در مورد به دست آوردن و عمل خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در آیتم جور کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، اگر شغل شما فروش یک محصول است، باید تصاویری دارای میزان مرغوب بودن عالی به جهت تمامی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی فعالیت می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست تمام امور و کارهای انجام شده را دارای جزئیات در وب وب سایت خود قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب و مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وب سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا‌هستند داده ها به اندازه در آیتم کیفیت این سالن داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید کلیدی ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. تارنما خویش را اهمیت توجه به نیازها و علایق مخاطبان خود به رخ فردی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته موثر به جهت تارنما شما این هست که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وبسایت رقبای خویش را تحلیل کنید، به عنوان مثال درصورتیکه به ساخت و فروش پوشاک درگیر هستید، می بایست بهترین رقیب خود را در حوزه کاری خویش و تارنما او پیدا کنید. همچنین تحلیل نمایید و دلایل پیروزی او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در وب سایت خود استعمال کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه زمان ها یک یا دو گزاره می تواند قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، حیاتی تصویب دیتاها حساس در سایت خود، در عمل خویش توانمند و حاذق باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وب سایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، براین اساس باید کاغذ اختصاصی به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه حساس آن شرکت چه میزان طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک صفحه اطلاعات تماس در وبسایت خود قرار دهید و کل دیتاها مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند کانال های اجتماعی را برای کسب و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط حیاتی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب تارنما کسب و کار ارتقا جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس آدرس اینترنتی و نتورک های اجتماعی خویش را در وب سایت قرار دهید، آن را به شکل عکس در وبسایت قرار ندهید، آنان می بایست بتوانند روی آنان کلیک کنند، براین اساس مهم کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ گردید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه تلفن همراه های هوشمند همین امکان را دارند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه بدون کلمات اختصاری بی فایده می باشد و وبسایت سوای راهکار معین بی معنی و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های صحیح و منطقی به جهت صفحه ها مختلف تارنما خود به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا این که اصلی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه و گسترش یک استراتژی استراتژیک برای تارنما خود، می بایست راهی به جهت تولید یک فراخوان برای مبادرت در لحاظ بگیرید. همین بدان مضمون‌ میباشد که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در سایت شما ببینند این است که می توانند به راحتی به برگه گزینه عشق و علاقه خویش در هر ورقه از وبسایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به گروه شما لینک دهند. بتوانید به تارنما خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را بازدید کنید، محصولات خویش را بازدید نمایید و …
شما می بایست اهداف خویش را در وبسایت خود روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از وب سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آن‌ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در وب سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارااست بایستی به طور کامل امکانات و دیتاها ضروری را به شکل آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک شبکه های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه گزینه استقبال بخش اعظم مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی متعددی وجود دارد که شما می بایست در آن‌ها کاربر شوید و کسب و کار خود را در وبسایت خود توسعه بدهید تا کسب و کار خود را گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما دوچندان اثر گذار است. فعالیت در نتورک های اجتماعی و اکران پیوند های آن ها در وب وبسایت سبب تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر