هدف ما در دکان اینترنتی هیدرولیک هیدشاپ تحویل یک سیستم بدون نقص اساسی کمترین ایراد مهندسی در طراحی و تولید به شما است. در ۲۹۶ GTB گویی یک دستیار نامرئی وجود دارااست که به ماشین به جهت کمتر سرعت، پیچیدن و به کارگیری از توان عظیم خود کمک مینماید فارغ از این‌که هیجان ذاتی ناشی از خشونت آن را کمتر دهد. سیستم امر همین اتومبیل به نیروی کمکی برقی مجهز است اما بازخوردی که ارائه می دهد تماماً طبیعی و سوای فیلتر هست و از همهچیز از تغییر دسته آسفالت مسیر گرفته تا زوایای لغزش هنگام خشنترین استفادهها در پیست، گزارش دقیقی قیمت شیر فشار شکن هیدرولیک را ارائه میکند. کابین ۲۹۶ GTB برای یک فراری دونفره تماماً جادار میباشد و حتی فضای قابلتوجهی نیز در صندوق توشه جلوی آن وجود دارد. شتاب گیری این ماشین وحشیانه میباشد و انتظار میرود با لانچ در دست گرفتن ۲.۹ ثانیه باشد و مسافت ۴۰۰ متر را نیز در کاهش از ۱۰ ثانیه طی کند. در این اتومبیل اگر پدال گاز بیش از ۲.۵ سانتیمتر فشار داده شود، پیشرانهٔ V6 بیدار خواهد شد مگر این‌که خودرو از طریق سوئیچ بر روی غربیلک امر در حالت رانندگی الکتریکی قفل شده باشد. گلایهها از همین ماشین البته به موارد آزاردهندهٔ کوچکی محدود می‌گردد که عبارتاند از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ناشیانه و اشتیاق ادامهدار فراری برای قرار دادن همهٔ سوئیچها و دکمهها روی غربیلک فرمان. حیاتی همین حال، بر شالوده پیشنهاد های کارشناسان و شرکت های سازنده خودرو، مطلوب هست که روغن هیدرولیک دستور به ازای هر 120 هزار km پیمایش و طی مسافت، به شکل کامل ردوبدل گردد. در هنگام استعمال از روغن هیدرولیک، بیشتر از بازه زمانی مشخص شده و استاندارد، می بایست نسبت به ردوبدل آن مبادرت نمود. مهندسان فراری به همین پیشرانهٔ تازه لقب V12 کوچولو دادهاند که چندان بیراه نیست چون همین V6 نو در هنگام استفادههای سخت، حس شنیداری یک V12 را ارائه می کند و اهمیت شوق و اشتیاق افسارگسیختهای به ردلاین ۸۵۰۰ rpm خود میرسد. قیمت ۳۲۳ هزار دلاری ۲۹۶ GTB نیز نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار از SF90 ارزانتر میباشد که اختلاف قابلتوجهی می باشد و قطعاً ۲۹۶ بهاندازهٔ ۲۰۰ هزار دلار از SF90 ضعیفتر و بدتر نیست. همانطور که اشاره شد، ۲۹۶ GTB محرک عقب پایینتر از SF90 استراداله چهارچرخ محرک ۱۰۰۰ اسب بخاری قرار میگیرد. ۳-استارت سهل وآسان وسریع سیستم هیدرولیک حتی هنگامی که زیر توشه قرار دارد. در پیست تنگ و غبارآلود مونتهبلانکو در نزدیکی شهر سویل، GTB دیگری مجهز به پکیج منحصر به فرد پیست Assetto Fiorano و سوار بر لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲، حتی چسبندگی بیشتری داشت البته کلیدی خاموش کردن در اختیار گرفتن کشش، دریفت کشیدن اهمیت همین خودرو در پیست به آسانی مزدا میاتا خواهد بود.

ایندکسر