ممکن است خودرو دوستان زیادی در مورد ارتقای ایمنی نمونهی جدیدتر زانتیا صحبت کنند، اما این اختلاف در حدی نبود که حتی بازتاب موثری در رسانههای خارجی داشته باشد. Headers را میتوان یک جایگزین برای مانیفولد خروجی پیشرانه بهحساب آورد که به دلیل هزینهی بالایی که دارد، کمتر توسط خودروسازان مورد استفاده قرار میگیرد، اما از آن در طراحی ماشینهای اسپرت و مخصوص مسابقه استفاده میشود و حتی ممکن است شما در ماشینهایی که مدل بالایی دارند، این قطعه را بهصورت فابریک مشاهده کنید. و از آن پس تا دهه 1980 میلاد کاربرد و استفاده فراوان داشت. جعبع دنده ای که در این خودرو استفاده می شود از نوع ۵ سرعته دستس است. این سنسور ها از دو قسمت گرمکن و سنسور اکسیژن تشکیل شده اند . دنده یک و دو این سمندو نگا. Ef های ۸۸-۸۹ رو نگا جدیدارو نگا. بعد دنده یک و دو سمند مارو نگا. اگه رفتم قاب رو باز کردم عکس با کیفیت گرفتم چون میخوام بشه آرشیو آموزشی هرکی اومد استفاده کنه شما تو نت سرچ کن هیجا عکسی پیدا نمیکنی مال تایم این خودو باشه ما زانتیا سوارا خیلی کم فعالیم تاپیکای اموزشی دیگه رو ببینید کیف میکنید اما کافیه زانتیا یه چیزش خراب شه ملت بدو بدو میرن تعمیرگاه میدن اونا هم دلشون نمیسوزه میزنن همه چی رو میترکونن چپر چلاق میبندن تحویل میدن چرا باید تمام بستای موتور شکسته باشه سهل انگاری تعمیر کار.چرا باید بعد تعویض رادیاتور بخاری یک مشت پیچ میچ من زیر موکت و صندلی پیدا کنم؟

در آن زمان، فیس لیفت نسل سوم برای تولید در ایران انتخاب شد و با نام آمریکایی آوانته به دست هم وطنانمان رسید. و از داغ شدن آن در سرعتهای بالاتر جلوگیری کند. این خودرو در دهه نود میلادی با شرکت در تست های یورو انکپ، تنها ۱ ستاره از ۵ ستاره ایمنی را دریافت کرد! دیاگ یا عیب یاب با تعریف فضای نرم افزای و برنامه الگوریتمی ECU اطلاعات مربوط را از خودرو دریافت نموده و در تصویر به کاربر نشان میدهد. در این میان یکی از مرغوب ترین و بهترین نوع روغن موتورها، روغن موتور زانتیا است. با این حال بسیاری از صاحب نظران، پارس یا همان پرشیا را هنوز هم موفق ترین محصول فیس لیفت شده در ایران می دانند. زانتیا محصول مشترک شرکت سایپا با سیتروئن فرانسه می باشد . زانتیا خودروی فرانسوی شرکت سیتروئن که از سال ۱۳۸۰ وارد ایران شد. سپس با گرم شدن پیشرانه هوای تولیدی از طریق خروجی دوم به درون کاتالیزور تزریق شده. و به این ترتیب از رسوب دوده در کاتالیزور جلوگیری می گردد. از مشکلات نرم افزاری این مدل ایسیو، پریدن کد سوئیچ می باشد.

پوشش چوبی در کنار روکش چرم مصنوعی برای صندلیها در مدل کلاسیک و پوشش چرم طبیعی برای مدل آوانگارد، فضایی لوکس را به نمایش میگذارند. پژو پارس ELX موتور زانتیا به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری موسوم به XU7 L4 مجهز است که میتواند 110 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور را تولید کند و نیروی خود را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخهای جلو انتقال دهد. رینگ های پیستون از جنس چدن خاکستری ساخته می شوند. از مشکلات شایع این مدل ایسیو می توان به خرابی های انژکتور، کوئل ، استپر و … Turbonos مرکز فروش قطعات تیونینگ موتور خودروwww.turbonos.comاز دوستان عزیزی کـه این کلیپ و کلیپ های مشابه رو از سایت این شرکت دانلود… قطعات جانبی این خودرو از سال 1385 توسط شرکتهای داخلی مختلفی تولید و به بازار عرضه شدهاند. از این رو تنها تعداد انگشتشماری از خودروهای مجهز به این سیستم و یا تنها دارنده لولهکشیهای مربوط آن در کشور وجود دارند. مشکل اصلی و مهم این خودرو سیستم تعلیق هیدروپنوماتیکی آن است.

مدارک کپی برابر اصلی که نشان دهنده مالکیت معنوی شما باشد. اره برا ما هم خطا داره از رو جی پی اس ۵-۶ تا خطا میزنه که نهایتا تایمم بشه ۱۲. البته تعداد کمی از آنها در اختیار نیروهای پلیس بود. من از شخص شما در جواب اون پستتون سوال هایی کردم جواب ندادید و رو حاشیه تاکید دارید.دوست من بخاطر همین جور حرفا رو تلاشم پافشاری میکنم میدونم غیر من کسایی هستن و این راهو میان این سوال پارسال من بود امسال شده کارم سال دیگه کار خیلی ها میشه . رستم مهرزاد: میانگین مصرف سوخت XU7 بین ۹.۱ تا ۱۰.۲ لیتر بود. بدلیل غنی بودن سوخت و احتراق ناقص در موتور هیدروکربنهای نسوخته در محصولات احتراق زیاد می باشند. EBD هم در خودرو وجود دارد ولی به علت گازسوز بودن خودرو وزن قسمت عقب بیشتر است که وجود ترمز دیسکی میتواند باعث هندلینگ بهتر خودرو شود. علاوه بر تفاوت فنی، تیپهای پژو پارس دارای اختلافهای تجهیزاتی هم هستند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از موتور زانتیا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر