روزنامه وطن امروز

به این ترتیب می بایست مراقب بود که پیستون در یک ناحیه دایره ای شکل پهناور تری پشتیبانی شود و تنش فشاری که توسط بار اعمال شده به وجود می آید، در حد مجاز باشد. چنانچه روانکار صحیح و استاندارد و مناسب موتور را استعمال کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا برای مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که باعث ساخت تنش شدید در اجزا میگردد بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ ) را بهصورت مرتب در دست گرفتن کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و حلقه پیستون و گژنپین عمری طولانی خواهند داشت. فصل گذشته استقلال دارای همین سیستم بخش زیادی از بازیهایش را اهمیت خلاقیت بازیکنی نظیر مهدی قائدی برنده شد. زمانی که انژکتور در مدار بسته قرار دارد، سیستم در اختیار گرفتن بازخورد سوخت، رقیق بودن بنزین را جبران میکند، ولی نمیتواند ایراد را به رخ کلیدی تصحیح کند. در مرحله آنگاه شستوشوی انژکتور می بایست دارای امداد دستگاههای اختصاصی که براساس اولتراسونیک طراحی شدهاند انجام شود تا اثر مناسبی بر جای بگذارد. اهمیت دقتی در طراحی چراغ ها و خطوط بر روی درب موتور اینطور به بیننده القا می گردد که خطوط به نشان تویوتا در قسمت جلو سوق دهی شده اند در پایین نشان تویوتا هم ورودی هوای باریکی وجود دارد. برخی از تامین کنندگان مواد نفتی برای درآمد بیشتر و افزایش حساس رقابت و بهره سود اکثر از بنزین، میزان مواد پاک کننده در درون بنزین را کم کرده و به ایجاد بنزینی بر روی آورده اند که مواد افزودنی ارزانتر و بی کیفیت تری دارد، اما ممکن میباشد همین مواد افزودنی نیز در ساقه ای سوپاپ محل ورود تشکیل و موجب گیر نمودن آن شود. که این قطر و وزن در موتور های دیزل ممکن میباشد تفاوت داشته باشد. پیستون، در این مکانیزمها، بخش متحرکی میباشد که در داخل یک سیلندر قرار میگیرد. توضیحات معمولی شده کارکرد انژکتور در این بخش به مضمون‌ آسانی ایجاد همین گروه نمیباشد چرا که تولید انژکتور فرآیندی دقیق هست و در هم اکنون حاضر نیز نادر شرکتهایی در مرحله بینالمللی توان تولید انژکتور را دارند چرا که تلورانسهای تولیدی انژکتور در حد یک میکرون بوده و جزو دقیقترین اجزا خودرو است. وجود واسطههای مختلف در این بخش منجر افزایش هزینهها شده است. اکثر وقت ها این رسوبات از خود بنزین است. پیستون از بالاترین مکان خویش (نقطه مرگ بالا) به طرف پایینترین مکان خویش در سیلندر (نقطه مرگ پایین) حرکت می‌نماید در همین دوران سوپاپ تخلیه بستهاست و سوپاپ هوا باز است. در غایت تعمیر فعالیت باید در دوران بستن اورینگهای بالا و پایین انژکتور توجه نماید تا از نشتیهای احتمالی ضایعات پیستون آلومینیوم پرهیز شود. بنابراین فقط خط مش برای توسعه و گسترش گازهای احتراق داغ ، فشار دادن پیستون به تحت است. یک عدد از بهترین مواد افزودنی، پلی ترامین هست زیرا افزودن این ماده باعث تمیزی انژکتورها، سوپاپ ها و اتاق های احتراق فارغ از نیاز به سیالات افزودنی مذکور میشود، اما حیاتی همین طرز هزینه آن دو برابر بیشتر از مواد پیستون توس افزودنی همگانی است. در ظروف فلزی، شیشه ای و پلاستیکی (پلی اتیلن و پت) میباشد. به استدلال خاموش بودن موتور، جریان خنک کننده ای به جهت عبور از محل ورود ها وجود ندارد و هیچ بنزینی از انژکتورها عبور نمیکند، در نتیجه گرما رسوبات باقیمانده را به مواد سخت و مومی رخ تبدیل میکند. چنانچه موتور نشانه ها وجود انژکتورهای آلوده و کثیف از جمله درجا کار کردن سخت، بد واضح شدن، قلیل بودن کشش و ساخت مواد آلاینده بالا مانند هیدروکربن و مونوکسید کربن را نشان دهد، انژکتورها به تمیز کردن نیاز دارند. خودروها به مسدود بودن انژکتور حساس هستند، ولی انژکتورهای طرح سوزنی حیاتی احتمال مشکلات آلایندگی بالا نیز روبه رو بوده و آسیب پذیرتر هستند. برای جلوگیری از پیدایش همین اتفاق، مواد افزودنی مثل برخی سیالات به بنزین اضافه می شوند، ولی کلیدی گذشت زمان، ممکن است همین مواد به رخ گیری رسوبات در گوشه و کنار احتراق امداد کند تا تراکم و نیازهای اکتان موتور را بالا ببرد. هوا از دریچه های محل ورود وارد و از دریچه خروجی پس از هر توشه احتراق بیرون میشود. نیروی اینرسی در سرعت های اندک قلیل هست و نیروی احتراق در موقعیت درجا فعالیت نمودن موتور هنگامی که بار خارجی از روی موتور برداشته شود دست‌کم است. موتورهای دو زمانه به طور بی آلایش انرژی بیشتری پس از هر توشه احتراق ساخت میکنند. جلوگیری از ورود آب و مایعات خنک کننده فضای کارتر به داخل محیط احتراق. باک بنزین بخش اعظمی از خودروها مهم یک توری اول هست تا از ورود اجسام بزرگ به باک دوری کند و به این ترتیب نمیتوان از باک آن‌ها اهمیت روشهای دیرین سوخت را در مواقع مختص خارج کشید. انژکتورها مهم یک فیلتر مضاعف دقیق هستند که سوخت پیش از ورود به تیم انژکتور از آن عبور می‌کند تا به جهت آخرین رتبه هرگونه ناخالصی داخلی آن پاک شود. اگر شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در مورد پیستون استاندارد پیکان بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید.

حتما بخوانید:
هدرز موتور B3 (پراید قدیم) - سام تیونینگ
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrakameralı su tesisatçısıEvlilik Büyüsü