با گسترش ویروس ، اعتماد مصرف کننده در ایالات متحده کاهش می یابد



اعتماد به نفس مصرف کننده از نظر سیگنالهایی که می تواند درمورد میزان خانوارهای مایل به خرج کردن به دقت کنترل شود. هزینه های مصرف کننده 70٪ فعالیت اقتصادی ایالات متحده را تشکیل می دهد

“ما بر این باوریم که افزایش شدید موارد مثبت ویروس کرونا در سراسر کشور ، که منجر به محدودیت ها و محرومیت های جدید در بسیاری از کشورها شده است ، باعث شده است که مصرف کنندگان هرچه بیشتر به ترس از آنها و خانواده های آنها بپردازند ، تعطیلات در پایان سال ، “گفت: کریس روپیه ، اقتصاددان ارشد مالی در گروه مالی جهانی MUFG.

شاخص اطمینان مصرف کننده در مقیاس 100 برابر با سطح اطمینان سال 1985 تعیین می شود.

در ابتدای همه گیری ، که در آن کشور از بیکاری در نیم قرن با 3.9٪ برخوردار بود ، شاخص اطمینان به بالای 130 رسید. این شاخص در فوریه 132.6 بود ، اما در آوریل به 85.7 کاهش یافت. در حالی که میلیون ها آمریکایی پس از تعطیلی کشور شغل خود را از دست دادند تا تلاش کنند تا از گسترش همه گیری جلوگیری کنند.

این شاخص در ماه آوریل با افت شدید مواجه شد ، اما در زیر سطح قبل از همه گیری بسیار پایین بود.

در ماه نوامبر ، شاخص شرایط فعلی ، بر اساس ارزیابی مصرف کنندگان از شرایط فعلی تجارت و بازار کار ، از 105.9 اندکی کاهش یافت و به 106.2 رسید. شاخص انتظارات ، براساس چشم انداز مصرف کنندگان برای آینده ، از 98.1 در اکتبر به 89.5 در نوامبر کاهش یافت.


منبع: https://outsidenews.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>