ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری اولویت کیفیت برنامه سایپا برای شاهین است


در سمینار مدیریت مشتری شاهین خودرو:

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو شمال در قائم شهر، کارگاه آموزشی مدیریت تجربه مشتری توسط خودروسازی شاهین توسط مرکز خدمات مشتریان گروه سایپا برگزار شد.

ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری اولویت کیفیت برنامه سایپا برای شاهین است

رویداد 24 به گزارش سایپانیوز، کارگاه آموزشی مدیریت تجربه مشتری با اولویت کسب نظرات مشتریان و شناخت تجربیات کسب شده توسط آنها در استفاده از محصولات و خدمات در برنامه ریزی، بهبود و توسعه کلیه فعالیت های سازمان و گروه خودروسازی سایپا برگزار شد. به طور کلی که مورد استقبال قرار گرفت. بازدیدکنندگان خوب و مشتریان وفادار با شاهین روبرو شدند.

بر این اساس، در چشم انداز جدید گروه اتوماسیون سایپا، مشتری نه تنها یک مصرف کننده، بلکه یک فرد و ذینفع است که همراه با کسب و کار و کارکنان آن، فرآیندها را بهبود می بخشد، دانش شرکت را توسعه می دهد، ارزش آفرینی می کند و شایستگی‌ها، جایگاهی برای شرکت دارد تا مصرف‌کننده، و سایپا به دنبال این است که با مشتری در سازمان قدم بزند و سفری را که طی کرده است، تحلیل کند.

در همین راستا، مرکز خدمات مشتریان گروه سایپا با استفاده از رویکردهای جدید و راهبردهای نوین، جلسات مختلفی را با مشتریان برگزار می کند تا حداکثر رضایت مشتریان را تضمین کند و آنها را به همراهان وفادار تبدیل کند.

کارگاه مدیریت تجربه مشتری (CEM) شاهین خودرو به عنوان رویکردی علمی برای کشف تجربیات اکتسابی مشتری در نمایشگاه خودروی مازندران برگزار می شود و این کارگاه سعی دارد از طریق برخوردی صریح با پرسشگری عمیق، سلایق و علایق مشتری را کشف و درک کند. مشتریان و تجربه آنها در استفاده از محصولات و خدمات و همچنین تجربه خاص مشتری از ابتدای ورود مشتری به کسب و کار سایپا تا پایان در تمامی نقاط تماس با شرکت، از آگاهی اولیه از تبلیغات و ارزیابی اقتصادی تا خرید و استفاده از محصولات و خدمات پس از فروش می تواند با تحقیق و تجزیه و تحلیل از کالای مشتری مشخصات مورد انتظار را بدست آورد.

حتما بخوانید:
کرم ضد لک سیستئامین ؟

به همین منظور این نشست در هر نمایشگاه صنعت خودرو بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ مردم و سایر شاخص های جمعیتی برگزار می شود و این رویداد در استان مازندران برگزار می شود تا نتایج آن در جلسات با صاحبان خودرو ارائه شود. فرآیند و پس از آن، پروژه مربوطه اقدامات اصلاحی باید تعیین شود.

ضمناً نتایج باید در شاخص های فرآیند خدمات و خروجی محصول شاهین سنجیده شود و با انجام صحیح اقدامات فوق می تواند تجربه خوشایندی را برای مشتریان ایجاد کند.

با این اقدام و ایجاد تصویر ذهنی مثبت، نتایج به عنوان عوامل مهم در برنامه ریزی های آتی توسعه این محصول و خدمات آن تلقی خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت گروه خودروسازی سایپا به منظور معرفی و ارائه دستاوردهای خود در زمینه تولید محصولات، قطعات، بازاریابی و توسعه بازارهای هدف از این نمایشگاه بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrakameralı su tesisatçısıEvlilik Büyüsü